Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
schorppie schreef:Gek dat er zo'n taboe op rust.
Ik ken geen mens die klaarkomen niet fijn vind. Er zijn genoeg mensen die voor hun orgasme de meest gekke plekken zoeken voor een potje seks.
Maar overkomt het je op een paard.... lacht iedereen je uit.
Het is mij overigens nog nooit gebeurd.
Charlie_P schreef:Volgens mij moet je dan wel heel raar zitten. Ik heb nog nooit een gevoel gehad dat zelfs maar in de buurt kwam (echt, in de verste verten niet) en ik heb toch heel wat gereden. Kan me er dus helemaal geen voorstelling bij maken. Je zit toch op je kont? Zou echt niet weten hoe ik dan moet gaan zitten haha
Ijsvogel schreef:Charlie_P schreef:Volgens mij moet je dan wel heel raar zitten. Ik heb nog nooit een gevoel gehad dat zelfs maar in de buurt kwam (echt, in de verste verten niet) en ik heb toch heel wat gereden. Kan me er dus helemaal geen voorstelling bij maken. Je zit toch op je kont? Zou echt niet weten hoe ik dan moet gaan zitten haha
Ik zat ook op mijn kont (zitbeenknobbels) maar probeerde nu mijn hele onderlijf los te laten. Ik had geen beugels dus voelde me helemaal in het bontje zakken.
Ik verzin het echt niet en ik zat helemaal niet raar. Normaal zit ik ook zo, alleen dan met een gespannen onderrug. Ik wil leren om dat los te laten en dan krijg ik dus dit.
shilady schreef:Nou ja als we toch openhartig gaan zijn allemaal.
Ik moet zeggen dat ik er nog nooit doorgekomen ben zeg maar.... Maar ik denk ook wel eerder dat je echt ervan zal komen jejezelf wel wat spannende dingetjes in het hoofd moet halen om het maar even zo te zeggen... Denk niet dat je het uit het niets krijgt ...
Angelita schreef:Dames: klaar komen, seks en mastruberen doen we allemaal, daar hoeft niet zo preuts over worden gedaan. En dat dat dan blijkbaar ook tijdens het paardrijden kan gebeuren: so what?