Orgasme tijdens het rijden..

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Lauratje_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-10 14:27

Mij is het nog nooit gebeurd wel al van gehoord, niets om je voor te schamen.

shilady

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-10 14:28

hahaha lekker pittig topic gaat dit worden!

Ik zou zeggen gewoon laten komen :P

Ijsvogel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-06-10 14:28

schorppie schreef:
Gek dat er zo'n taboe op rust.
Ik ken geen mens die klaarkomen niet fijn vind. Er zijn genoeg mensen die voor hun orgasme de meest gekke plekken zoeken voor een potje seks.
Maar overkomt het je op een paard.... lacht iedereen je uit.

Het is mij overigens nog nooit gebeurd.

Ik heb wat zitten zoeken op bokt, maar er rust echt veel taboe op. Er was zelfs een topic direct gesloten.

Ik wist wel dat ik uitgelachen zou worden. Als ik hier meer bekendheid had zou ik het topic ook niet gemaakt hebben.

@ Floortje kijk dat wist ik dus helemaal niet haha

Marleen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-10 14:30

annebe schreef:
Ik denk juist dat gebeurt om het moment dat je helemaal in balans zit.
De beweging komt vrij in je bekken.

Zelf nog niet meegemaakt, maar ik ken dit fenomeen wel.

Om het nou een Fenomeen te noemen.. naar mijn mening lichtelijk overdreven haha.

shilady

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-10 14:31

Nou ja als we toch openhartig gaan zijn allemaal.
Ik moet zeggen dat ik er nog nooit doorgekomen ben zeg maar.... Maar ik denk ook wel eerder dat je echt ervan zal komen jejezelf wel wat spannende dingetjes in het hoofd moet halen om het maar even zo te zeggen... Denk niet dat je het uit het niets krijgt ...

Bramasole

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-10 14:31

Op internet is er ook zo'n filmpje waar een fietsend meisje een orgasme krijgt.

Schijnt ook wel bij fitnessen te gebeuren.

Ijsvogel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-06-10 14:31

Charlie_P schreef:
Volgens mij moet je dan wel heel raar zitten. Ik heb nog nooit een gevoel gehad dat zelfs maar in de buurt kwam (echt, in de verste verten niet) en ik heb toch heel wat gereden. Kan me er dus helemaal geen voorstelling bij maken. Je zit toch op je kont? Zou echt niet weten hoe ik dan moet gaan zitten haha

Ik zat ook op mijn kont (zitbeenknobbels) maar probeerde nu mijn hele onderlijf los te laten. Ik had geen beugels dus voelde me helemaal in het bontje zakken.
Ik verzin het echt niet en ik zat helemaal niet raar. Normaal zit ik ook zo, alleen dan met een gespannen onderrug. Ik wil leren om dat los te laten en dan krijg ik dus dit.

Grapjasjes12

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-10 14:33

Nou TS, getekend voor het leven hier op bokt :')

Ik heb weleens meiden gezien waarvan ik dacht: Hmm, wat zijn die nou aan het doen? _O-
Volgens mij moet je daar echt wel voor gan zitten zeg maar :')

Marleen

Ijsvogel schreef:
Charlie_P schreef:
Volgens mij moet je dan wel heel raar zitten. Ik heb nog nooit een gevoel gehad dat zelfs maar in de buurt kwam (echt, in de verste verten niet) en ik heb toch heel wat gereden. Kan me er dus helemaal geen voorstelling bij maken. Je zit toch op je kont? Zou echt niet weten hoe ik dan moet gaan zitten haha

Ik zat ook op mijn kont (zitbeenknobbels) maar probeerde nu mijn hele onderlijf los te laten. Ik had geen beugels dus voelde me helemaal in het bontje zakken.
Ik verzin het echt niet en ik zat helemaal niet raar. Normaal zit ik ook zo, alleen dan met een gespannen onderrug. Ik wil leren om dat los te laten en dan krijg ik dus dit.

Hihi, toch niet een supervervelende bijkomstigheid? ;)

Ijsvogel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-06-10 14:33

shilady schreef:
Nou ja als we toch openhartig gaan zijn allemaal.
Ik moet zeggen dat ik er nog nooit doorgekomen ben zeg maar.... Maar ik denk ook wel eerder dat je echt ervan zal komen jejezelf wel wat spannende dingetjes in het hoofd moet halen om het maar even zo te zeggen... Denk niet dat je het uit het niets krijgt ...

Nou ik kan je echt vertellen dat ik er he-le-maal niet mee bezig was.
Jullie kunnen denken wat jullie willen, maar dat was wel het laatste waar ik aan dacht.
Ik was serieus mijn paard aan het rijden en de galop aan het oefenen, die we nu eindelijk erbij kunnen pakken.

Bramasole

Ijsvogel schreef:
Als ik hier meer bekendheid had zou ik het topic ook niet gemaakt hebben.

Die bekendheid komt nu vanzelf :D

Maar het is niets om te worden uitgelachen!

Storm

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-10 14:34

Moderatoropmerking:
Na overleg met de moderators hebben we besloten om dit topic weer te openen.
Let er echter wel goed op wat en hoe je iets post, er zijn een hoop jonge lezers hier en Bokt is voor iedereen toegankelijk.
Een klein grapje mag best, maar probeer wel voldoende serieus te blijven in dit topic.
Bedankt :)

Urielle

Re: Orgasme tijdens het rijden..

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-10 20:10

Ik vraag me dan toch af hoe je zit hoor, mijn anatomie zit anders in elkaar denk ik, of mijn zadel is minder diep :=

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-10 20:12

Ze ging zonder zadel! ;)

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-10 20:16

Hannah_Menno schreef:
Ze ging zonder zadel! ;)

ja, maar ze had er iets van een bontje op ofzo. Ik neem niet aan op de schoft van haar paard :o

Sanny_lief

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-10 20:20

Ik zit dit met een grijns op mijn gezicht te lezen. Is leuk om te lezen dat het dus wel kan. Ik werk in een mannenwereld en dat is altijd de eerste vraag die je krijgt als ze horen dat je een paard hebt. Ik roep altijd dat het bullshit is, maar ik heb het blijkbaar mis gehad!!

Wel een beetje genant denk ik, ik zou mij een beetje raar voelen daarna. Misschien een combinatie van dingen. Een tijdje geheel onthouder geweest en heerlijk ontspannen gereden.....ik suggereer maar wat!

Spritz

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-10 20:23

:').

Jongens vragen het weleens aan me, maar nee nog nooit meegemaakt. :D
Laatst bijgewerkt door Spritz op 05-06-10 20:24, in het totaal 1 keer bewerkt

Eva_Arno

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-10 20:24

Haha, dapper van je dat je dit online durft te zetten! moest er stiekem om lachen, maar heel vreemd vind ik het niet. Je hebt immers je bekkenbodemspieren fanatiek gebruikt.... ;)

snissje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-10 20:25

hahaha Sorry maar wel grappig verhaal dit :P
Zelf nooit gehad maar ken wel een meisjedie helemaal los ging :+

doerakje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-10 20:26

Zij:

Lieverd wil je op je handjes en knietjes door het huishuppelen terwijl ik op je rug zit?

Hij: waarom dan?

Zij: dan krijg ik een orgasme...

sorry heel flauw heel flauw, mij is het ook nog nooit gebeurt hoor geloof dat er wel meer voor nodig is hier :+
Snap dat je het een gek idee vind. Nu je het weet gebeurt het denk ik niet meer denk je wel?

JuliaMaria

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-10 20:28

Hihi moest wel een beetje grinniken om je startpost. Ik heb er geen ervaring mee (rijd sowieso al jaren geen paard meer) maar ik vind het knap dat je dit hier gewoon neerzet. :j

Dames: klaar komen, seks en mastruberen doen we allemaal, daar hoeft niet zo preuts over worden gedaan. En dat dat dan blijkbaar ook tijdens het paardrijden kan gebeuren: so what? Tuurlijk is het een leuk onderwerp om grapjes over te maken, maar ik vind sommige reacties een beetje uitlacherig tov de TS, dat is dan weer een beetje jammer..

absque_dubio

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-10 20:31

Vind sommige reacties tov. de TS ook een beetje vervelend, jammer..

TS, ook ik vind het stoer dat je het gewoon op bokt durft te vertellen. :j
En heb je toevallig een smal paard / met een redelijke schoft? Misschien dat je met het rijden iets naar voren bent geschoven, en zo, eh, je dinges gestimuleerd werd om zo te zeggen.

E_Nalanta

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-10 20:33

Meid, schaam je niet, de een is er gewoon gevoeliger voor dan de ander, 't kan denk ik iedereen gebeuren, je ging gewoon helemaal op in de beweging van je paard en in je eigen beweging, helemaal niet erg! :j Enneh, dapper dat je dit durft te plaatsen op bokt! :)

_JL_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-10 20:34

MonicaG schreef:
:').

Jongens vragen het weleens aan me, maar nee nog nooit meegemaakt. :D

inderdaad, en ik lach ze meestal uit, maar wie weet moet ik ze nu nog gelijk gaan geven... :+
apart... nog nooit meegemaakt, gelukkig...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-10 20:36

Angelita schreef:
Dames: klaar komen, seks en mastruberen doen we allemaal, daar hoeft niet zo preuts over worden gedaan. En dat dat dan blijkbaar ook tijdens het paardrijden kan gebeuren: so what?

Nou, als vrouw maar ook als ruiter en instructrice vraag ik me eerlijk gezegd toch af HOE de topicstartster dan in hemelsnaam op d'r paard heeft gezeten. (of hoe ze gebouwd is :? ) De gemiddelde vrouw komt toch klaar dmv stimuleren van de clitoris, en daar zit je niet op :?