Joyce schreef:Sjimmy, volgens mij had de bit sonja gevraagd, maar dat weet ik niet 100% zeker. Ligt me zoiets van bij dat ze zei dat ze niet wist of ze wilde omdat ze zelf ook op de foto moest }>
Ik was idd als de dood voor die foto!
Ben helemaal niet fotogeniek en zag in mijn dromen (=nachtmerries) al een vreselijke spookfoto in de bit staan, maar gelukkig is het meegevallen.....
Toen de paardjes aankwamen in Nederland heb ik de bit eens een mailtje gestuurd voor de gein, gewoon verteld over de aparte kleur van Thriller enzo, daar kreeg ik als reactie op dat ze voor de eerste tijd niet zoiets hebben gepland voor in de bit....... Jammer dan....... Maar een dag later kreeg ik ineens telefoon dat er 2 dagen later een fotograaf zou komen, dus toen snapte ik er helemaal niks meer van..... Vervolgens een klein vraaggesprekje via de foon met de redactie waaruit bleek dat ze het hartstikke leuk vonden dat Thriller helemaal uit de USA kwam en dat ze dat graag in de wortel van de maand onder de aandacht wilden brengen....
Daar heb ik natuurlijk niet tegen geprotesteerd!
Alleen die foto, daar zag ik als een berg tegenop, Thriller ziet er qua manen niet uit omdat er een stuk bij moet groeien, hij kwam die ochtend helemaal vies van stal, zag er echt niet uit, maar goed, even manen een beetje bijgewerkt en geprobeert hem schoon te maken, gelukkig zie je er niks van op de foto dat hij zo vies is.....