Wiarda bokt...

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Kippensoep

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-05-10 23:02

@xTinkertje

Euh... Sorry dat ik het zeg hoor, maar de enige waar ik tegen in ga is jij nu. Het enige bericht dat IK heb geplaatst is het beginbericht en deze nu. Ik bedoelde niet echt helemaal in de krul, maar wel aan de teugel, anders doet ze ook wel eens wat druk met haar hoofd.

Zonder zweep rijden om vertrouwen op te bouwen lijkt me geen optie: Ze is heel erg traag en koppig als ze merkt dat je er geen bij je hebt... En een andere pony vind ik zonde... Want Wiarda is echt een lievertje, ze bokt alleen zo...

@ilona_outlaw: Ja idd, ik rijd bij Beukers. Wiarda is idd niet de makkelijkste (Dat is Suntje (Sunrise) namelijk), maar ik vind haar wel lekker rijden (Als die beentjes dan maar aan de vloer blijven)

Amira_

Re: Wiarda bokt...

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-10 16:38

xTinkertje@ze gaat niet voor niks tegen alles in want dat ben ik maar het gaat erom, wij weten wel wat ze doet of niet ;)
We hebben ook een pony van 5 die word verpest door de zweep ;)

Lilian_AapIe

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-10 18:19

Bij Beukers geven ze juist vriendelijk les!!
Voor de TS: Naar voren rijden met je been!! Dan bokt Wiarda ook niet naar je zweep. En figuren rijden en bezig houden, dan heeft ze geen tijd om op andere pony's te letten!!
Het is een hele leuke pony maar ik denk dat je haar net even meer moet bezig houden en meer naar voren moet rijden!! *D
Veel succes!!

Als je haar meer naar voren rijdt en ze ook beter aan je been is zal ze van voren ook gaan zakken met der hoofd!
Sunrise is inderdaad ook een lieve pony :D !!