Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Tal1977 schreef:Adil18 schreef:Wat ik goed vind van Agnes, is dat ze ook door durft te pakken en dit ook op de ruiters uitstraalt, dat gaf me altijd een gevoel van zelfvertrouwen
Zou een ander dit kunnen op pakken als 'te hard', 'doordrammen'? Of bedoel je er iets heel anders mee?
ik rij bij de lourenshoeve, goede paarden en pony`s met verschilende karakters de een is super braaf en in de ander zou iets meer uitduiging/pit in zitten. worden regelmatig wedstrijden georganiseerd knhs/fnrs ruim 1x per week. en goede lesgevers/sters. 2 binnenbakken en een kantine. voor meer info pb graag. 996981 schreef:iirrssjjee schreef:Ik zie net een filmpje op stal Hazelhorst.
Voor ruiterkamp is je cap verplicht, vind ik het wel een beetje raar dat de begeleiding dan wel zonder cpa naar buiten mag...
verzekeringenniet slim maarja, hun zijn volwassen de kampkinderen niet
Roos schreef:ik ben bij de hazelhorst op ponykamp geweest en ze geven heel goed les daar! en het is daar gezellig. hoe het met de normalen lessen gaat weet ik niet.