Ik heb besloten om idd foto's te laten maken. Gewoon omdat ik niet over twee jaar wil zeggen, had ik nou toch maar......
Verder krijg ik alle medewerking van de eigenaren. Irene vond het ook heel erg dat ze er niet doorheen kwam, te meer omdat ze graag wil dat ze met mij meegaat. Zodat ze weet dat ze fijn terecht komt.... Ze weet dat als de foto's niet goed zijn dat ik haar niet koop...
Mocht er wat te zien zijn en het is echt hoge risico, gaat het dus gewoon over.... Helaas. Ze gaat dan naar de handelaar en daar wil ik nu gewoon nog niet aan denken...
Dus volgende week foto's... duimen dan maar weer 
Ik zie het nu ook allang niet zo somber meer in. Ze loopt verder de sterren van de hemel.... (bijna dan
)
Wat ik er wel bij moet zeggen is dat ze het me op dit moment erg moeilijk maakt.
Ze is nog nooit zo braaf geweest, ze doet geen stap verkeerd, laat alles toe.....
Dan denk ik, verdorie, kom in verzet gedraag je zoals je altijd zo goed kunt... maar helaas, het lijkt net of ze weet wat de bedoeling is....
Zelfs de DA mocht alles doen. Hij zat met zijn vinger in haar oog, en bij wijze van spreken duwde ze haar hoofd naar hem toe, zodat hij er nog verder in kon. "Zal ik even helpen, meneer de DA ? "
Ook met haar achterbenen was ze super. Ze heeft een veulen-trauma, maar daar was niets van te merken gisteren. Hij kon alles doen, trekken, sjorren, voelen enz enz....
Raar paard.....