bijrijders....

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

nononsense

Re: bijrijders....

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-10 12:25

Eigenaren denken over het algemeen altijd dat ze 'n voorkeurspositie hebben. Ze zijn eigenaar van 't paard, dus denken ze dat ze de macht hebben. Klagen v/d eigenaar over de verzorgster vindt ik zeer onterecht, in veel gevallen betaalt de verzorgster ervoor. Dus zou de verzorgster eigenlijk moeten klagen. Betalen vindt ik trouwens helemaal belachelijk, ik bedoel ; de eigenaar heeft toch 'n probleem ? Ze hebben geen tijd, of ze kunnen hun eigen paard niet betalen, daarom zoeken ze 'n verzorgster, als er dan 'n verzorgster gevonden is, vindt ik het geldprobleem niet 'n probleem van de verzorgster. Als je geen paard kan betalen, verkoop hem dan, : MAAR LEG NIET HET PROBLEEM BIJ "N ANDER !! Lekker makkelijk ; je (financiele)verantwoordelijkheid als eigenaar afschuiven ! Als de buurvrouw eigenlijk te weinig geld heeft voor haar hond , ga ik toch ook niet voor haar betalen ?

quartel

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-10 12:57

nononsense schreef:
Eigenaren denken over het algemeen altijd dat ze 'n voorkeurspositie hebben. Ze zijn eigenaar van 't paard, dus denken ze dat ze de macht hebben. Klagen v/d eigenaar over de verzorgster vindt ik zeer onterecht, in veel gevallen betaalt de verzorgster ervoor. Dus zou de verzorgster eigenlijk moeten klagen. Betalen vindt ik trouwens helemaal belachelijk, ik bedoel ; de eigenaar heeft toch 'n probleem ? Ze hebben geen tijd, of ze kunnen hun eigen paard niet betalen, daarom zoeken ze 'n verzorgster, als er dan 'n verzorgster gevonden is, vindt ik het geldprobleem niet 'n probleem van de verzorgster. Als je geen paard kan betalen, verkoop hem dan, : MAAR LEG NIET HET PROBLEEM BIJ "N ANDER !! Lekker makkelijk ; je (financiele)verantwoordelijkheid als eigenaar afschuiven ! Als de buurvrouw eigenlijk te weinig geld heeft voor haar hond , ga ik toch ook niet voor haar betalen ?

Lekker kort door de bocht zeg!!
Het feit dat JIJ paard wil rijden betekend niet dat een ander dan overal voor op moet draaien!!!
Als je niet gewoon kunt samenwerken en alleen maar kijkt naar wat jou uit komt zou je voor mij een beste zijn!!!

sarona27

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-10 00:20

ik heb voorheen ook twee gehad en beide konden goed opschieten met mijn merrie maar kwam na een tijd je er achter dat ze niet meer op de afgesproken dagen kwamen en dus niet hun afspraken na kwamen ik kies daarom een volgende keer niet meer zo snel voor een verzorgster

Natasja22

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-10 09:53

Ik heb helaas nog geen goede gevonden.
De laatste verzorger (volwassen vrouw) die is vorige week maandag niet komen opdagen en verder niks meer gehoord |o .
Ik heb weleens het idee dat het komt, omdat ik een haflinger heb en geen kwpn-er.
Ik vroeg geen geld. Meerdere reacties gehad van mensen die zelfs geen geld voor lessen hadden en dat is voor mij juist het belangrijkste.
Volgens mij zochten ze gewoon een paard om gratis op te hobbelen, maar daar pas ik voor ;) .