Dank voor alle lieve berichtjes, ik vond dat het al veel beter gaat als dinsdag. Gelukkig, en haike kan zijn been al beter bewegen. Vanavond komt de dierenarts weer, een andere als dinsdag, een 'echte' paardenman. Hoop dat die wat positiever kan zijn, dat was die van dinsdag totaal niet. Maar als je haike zo na 2 dagen ziet lopen geloof ik niet dat ik er niet meer mee zou kunnen rijden, hoop dat ik gelijk heb. Vanavond ga ik gewoon kijken bij de les, maar er zijn al mensen die aangeboden hebben dat ik wel op hun paard mag komen rijden (tijdelijk dan). Dat ga ik wel doen, weet niet welke, 1 van mijn commandant (M2) of 1 van andere commandant van onze club en zoon prive-instructeur (net ingereden). Als haike kan lopen houden we haar sowieso, ons mam had gisteren het idee er dan mee te gaan fokken.
(positief bekijken)
holly schreef:Mocht je toch de beslissing nemen om een nieuwe pony erbij te zoeken om te kunnen blijven sporten straks,Pb me dan eens misschien heb ik iets voor je staan.
Als haike niet meer mee kan in de sport gaan we wel op zoek naar een andere, wel minimaal M1 omdat ik anders nooit meer ergens kom voor mijn 18de. En in de B wil ik niet meer beginnen. Maar we kijken nu eerst nog even aan, pas als we terug komen van vakantie zien we verder. Als hake dan nog langer moet rusten gaan we wel op zoek.