Haike ongeluk gehad.

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

isabelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-03 12:03

dat is inderdaad heel erg k*t, wat zei de dierenarts ervan?????

minkieboy

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-03 12:39

Getver wat zul jij je rot geschrokken zijn zeg Verward
Moet er niet aan denken,arm dier.
Ik hoop van Harte dat ze weer helemaal hersteld,in elk geval heel veel sterkte toegewenst.

New-Forest

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-03 14:02

Jeminee, wat een rot nieuws! Geef de hoop niet op hoor! Arme Haike..
Ik wens je veel sterkte en ik hoop echt dat Haike goed hersteld!

Imker

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-03 15:04

Jeetje, wat erg. Ik hoop voor je dat het niet blijvend is...

Beterschap aan Haike!!! Ach gut

Mikkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-03 15:06

Ik hoop dat alles weer goed komt. Heel veel sterkte en beterschap voor Haike. Weet je inmiddels al iets meer, of wachten jullie nog steeds af??

bluehunter

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-03 16:23

jej dat is wat nouw veel stekte maar weer en ik hoop voor je dat ze volledig hersteld want je was al best ver.

Destinietje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-03 16:23

Jeetje Tess... Wat erg! Weet niet wat ik moet zeggen... Heel erg veel sterkte ermee iig! Geef haar maar een dikke knuffel van me, en verwen haar maar goed!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-03 16:53

Dank voor alle lieve berichtjes, ik vond dat het al veel beter gaat als dinsdag. Gelukkig, en haike kan zijn been al beter bewegen. Vanavond komt de dierenarts weer, een andere als dinsdag, een 'echte' paardenman. Hoop dat die wat positiever kan zijn, dat was die van dinsdag totaal niet. Maar als je haike zo na 2 dagen ziet lopen geloof ik niet dat ik er niet meer mee zou kunnen rijden, hoop dat ik gelijk heb. Vanavond ga ik gewoon kijken bij de les, maar er zijn al mensen die aangeboden hebben dat ik wel op hun paard mag komen rijden (tijdelijk dan). Dat ga ik wel doen, weet niet welke, 1 van mijn commandant (M2) of 1 van andere commandant van onze club en zoon prive-instructeur (net ingereden). Als haike kan lopen houden we haar sowieso, ons mam had gisteren het idee er dan mee te gaan fokken. Haha! (positief bekijken)

holly schreef:
Mocht je toch de beslissing nemen om een nieuwe pony erbij te zoeken om te kunnen blijven sporten straks,Pb me dan eens misschien heb ik iets voor je staan.

Als haike niet meer mee kan in de sport gaan we wel op zoek naar een andere, wel minimaal M1 omdat ik anders nooit meer ergens kom voor mijn 18de. En in de B wil ik niet meer beginnen. Maar we kijken nu eerst nog even aan, pas als we terug komen van vakantie zien we verder. Als hake dan nog langer moet rusten gaan we wel op zoek.

Lientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-03 17:20

Oh wat erg voor je, ik zou zeggen geef de moed niet te snel op want ik heb hetzelfde aan de hand gehad met mijn vorig paard (pees was wel niet helemaal over) en dat is voledig hersteld. Natuurlijk wel een groot littekenen en een iets dikker been maar voor de rest weinig last van, ik sprong er zelfs weer mee. Heeft wel een half jaar moeten herstellen.

shetheidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-03 18:14

vet zielig woor je pony hoor

xtostarlight

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-03 18:42

dat is schrikken zeg!!! ik vind het echt heel erg voor je, en natuurlijk ook voor Haike!
hopelijk valt het allemaal wel mee en kun je weer gewoon rijden.
Ik duim mee hoor!

easter

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-03 21:18

So das schrikken!!
Sterkte ermee!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-03 22:12

Vanavond is de dierenarts weer geweest, een andere als dinsdag en deze was eigenlijk heel veel positiever. Deze zomer zou ik sowieso niet meer kunnen rijden maar als het allemaal weer beter werd zou ik misschien het winterseizoen weer kunnen starten!!!! Hij was ook best wel boos op de andere dierenarts dat hij zo pessimistisch was geweest, terwijl ze blijkbaar nog contact hadden gehad. Het grote lompe verband is er nu af, nu alleen een doekje met biodine en daaromheen een klein verbandje (lief babyblauw) dat we elke dag moeten verwisselen. De pees was wel door, maar zou weer goed komen zolang er geen ontsteking bij kwam kijken. Dus ik heb weer heel veel hoop!!!
Ook heb ik al 2 mensen van de club waarvan ik hun paard mag gaan rijden, en in de vakantie mag ik een week een C-er rijden van mensen die dan weg zijn, mag 3 weken maar ben de andere weken zelf weg. Dus rijden kom ik niet tekort, alleen haike mist het al wel. Heel veel schooien om aandacht en heel veel energie. Net probeerde ze al te draven maar dat mislukte totaal. Lopen gaat meestal al heel erg goed.