Beveiligingssysteem (huis) twv 1300 euro gewonnen!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Dancer_Valou

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-03 12:16

Snowdon, dat is wel degelijk waar! Ik heb namelijk (heel stom) hetzelfde contract getekend bij AAA (is toch zelfde bedrijf). Ik heb het contract laten controleren door een erkend bedrijf beveiliging en het klopte dus echt van geen kant. Je gaat dus wel betalen voor de meldkamer (lees de kleine lettertjes maar, ze zijn wel erg klein moet ik toegeven Knipoog ) en je zult het lezen. Er is echt GEEN bedrijf in Nederland die je helemaal gratis en voor niks een beveiligingsysteem geeft hoor, je kent vast wel het gezegde: voor niks gaat de zon op!!!!!!
Maargoed, je ouders komen er dan zelf wel achter en dan zullen ze zien dat ze gewoon bedonderd zijn......
Het heeft mij bijna 500 gulden gekost om onder het contract uit te komen en dat had ik zeker niet betaald als het allemaal gratis was...

Succes ermee

snowdon

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-06-03 12:48

Ah D_V thanx, zal t toch nog maar 1 keer doorgeven aan t thuisfront. Kan t zelf niet doorlezen, ben ondertussen al weer in Dronten.

Maarre 500 euro om er vanaf te komen??? Pfff...