Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
JoyceA schreef:Ik weet niet of dit topic hier goed staat, maar er is iets waar ik me verschrikkelijk aan irriteer.
Wanneer ik hem laat galopperen is hij vaak degene die nog door wil gaan, heb soms echt moeite om 'm terug te nemen. Citaat:En ik erger me dus echt aan dit soort zinnen. Je kunt je ergens aan ergeren, of iets kan je irriteren. Wil je alsjeblieft wat meer op je taal letten?
ik ken iemand, (leeftijd 35+) die kwam om te crossen en kwam dan 6 weken niet, kwam weer een keer een rit van 2 uur crossen en dan weer 3 maanden niet.. Paardje al over de 20..
Hij is 16 jaar, hoe langer je rijd hoe heter hij word en niemand gelooft dat 'ie het ooit rustiger aan zal gaan doen.)hestejente schreef:Verder vindt mijn paard het hartstikke leuk om wanneer ik langs het spoor rijd te kijken of hij net zo hard kan als de treinWanneer ik hem laat galopperen is hij vaak degene die nog door wil gaan, heb soms echt moeite om 'm terug te nemen.
Ze vindt het echt geweldig!