Treekhoeve ponykamp

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Cicigirly

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-10 19:46

[/quote]

Inderdaad.. van meerdere mensen + leiding gehoord,

Dus of je zit je verhaal lekker aan te dikken omdat je het daar niet leuk vind...[/quote]

:Y)

Wij moesten in kapoten tenten slapen. Als je het niet geloofd dan heb je maar pech.

:wave:[/quote]

Jaah right, jullie hebben die storm gehad, niet leuk , maar volgens leiding en meer mensen uit die week
Hebben jullie gewoon in de bak geslapen , wij kregen zelfs te horen die week dat jullie in de binnenbak sliepen
En dat jij het nou niet leuk hebt gehad, jammer dan :+ dan hoef je dat nog niet op hun af te schuiven..
Is natuurlijk niet zo netjes..

Unleash

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-10 19:51

Geen leuk paard = geen leuk kamp
Leuk paard = leuk kamp

MyHorseGirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-10 19:52

@Cicigirly -> AMEN!

Geen leuk paard = ander paard.

Waren veel mensen die gewoon een ander mochten kiezen..

Maar als je maar 2 dagen kamp meemaakt 'wegens ziekte kun je daar ook niet heel goed over oordelen. ;)

Ezzzyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-10 19:54

Dat heb je denk ik met elke kamp Lottjxx
Welke week was je minouesmee?
Ik vond het echt geweldig!! Leiding was leuk en lieve aarsjes :D
De instructrices kende ik al :P

Cicigirly

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-10 19:54

Inderdaad..

er kon gewoon gewisselt worden..
En je kan ook altijd even aanzien met zoon paard , en niet gelijk als je allemaal verhalen hoort, en als zo een beest een keer vervelend doet gelijk een stom kamp vinden dat slaat nergens op

en idd , als je 2 dagen kamp gehad hebt , kan je natuurlijk niet gaan oordelen

MyHorseGirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-10 19:56

Hahahahaha lieve aarsjes.... "Hier spreekt uw opperaars! :D "

Ik vond het ook heel erg leuk! Er waren mindere dingen bij, maar toch was het erg leuk. Linda had de gelijk na de 1e echte dag gevraagd of je je pony leuk vond etc Lotte, maar toen was jij er denk ik al niet meer. ;)

En het hoeft trouwens niet gelijk een stom paard te zijn, gewoon aanpakken die handel en rijden.

Cicigirly

Re: Treekhoeve ponykamp

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-10 19:59

Inderdaad.. van meerdere mensen + leiding gehoord,

Dus of je zit je verhaal lekker aan te dikken omdat je het daar niet leuk vind...[/quote]

Wij moesten in kapoten tenten slapen. Als je het niet geloofd dan heb je maar pech.

[/quote]

Jaah right, jullie hebben die storm gehad, niet leuk , maar volgens leiding en meer mensen uit die week
Hebben jullie gewoon in de bak geslapen , wij kregen zelfs te horen die week dat jullie in de binnenbak sliepen
En dat jij het nou niet leuk hebt gehad, jammer dan dan hoef je dat nog niet op hun af te schuiven..
Is natuurlijk niet zo netjes..[/quote]

Wij hebben echt niet in de binnenbak geslapen hoor.

en wat zegt ze dan ..
dat was in 2009 hoor

Trek je smoel in dit topic dan gewoon open ;)
Of heb je dan ineens allemaal mensen tegen je laf zeg ;)

Ezzzyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-10 20:00

Wie vond je stom dan Lotte?

Cicigirly

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-10 20:02

tobo wss

een groot wild paard

haha de verhalen gingen bij ons ook rond waarna niemand er meer op wou..
NIKS van waar, hij was alleen wat fris

Cicigirly

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-10 20:02

Wij hebben het daar super gehad, niks op aan te merken , lekker eten , douches gewoon warm en schoon
Laatst bijgewerkt door Tanja op 04-08-10 20:22, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Reactie op verwijderde post verwijderd.

MyHorseGirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-10 20:05

Cicigirly schreef:
tobo wss

een groot wild paard

haha de verhalen gingen bij ons ook rond waarna niemand er meer op wou..
NIKS van waar, hij was alleen wat fris

Ja precies. Ik heb zo'n hekel aan zulke verhalen. Eerst zelf rijden en je eigen conclusie trekken, voordat jij ook zegt; HIJ IS WILD! Omdat je dat hebt gehoord.

Ezzzyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-10 20:10

Nou Tobo is opzich heel lief hoor, je moet alleen echt kunnen rijden op PAARDEN :P Teminste das mijn mening, ik ga er nooit op na mn beste vriendin XD Maar het is wel waar, mensen die niet op de manege rijden en de paarden niet kennen moeten geen conclusies gaan trekken voorrdat je het zelf ondekt ;)

MyHorseGirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-10 20:16

Precies. :)

Dus ik wens de TS heel veel plezier, je gaat het vast heel erg leuk hebben!! :D

Ezzzyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-10 20:22

Ja indd, ik snap zoiezo niet wrm mensen soms de nadelen hier neerzetten en gaan zeggen, ik raad het je niet aan, want de TS gaat zoiezo denk ik XD Ik heb het iig super gehad samen met de rest van mn kamp, en ik wens je heel veen plezier en succes! Het word van geweldig! :D En als je Christine, Vanessa of Linda ziet en je onthoud dit wil je ze dan de groetjes van mij doen en ze bedanken? :D

Tanja

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-10 20:24

Ponykamp topic dus ik verplaats dit topic naar het juiste forum.

BRT-->MA

Unleash

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-10 20:30

Tobo, ja inderdaad. Ik heb meteen aangegeven dat ik nooit op paarden rijdt. Alleen een paar keer dressuurmatig op een paard van 1.85. Okè, zeiden ze. 'Probeer het maar en als het niet gaat, krijg je een andere!'
Dus ik heb het gewoon geprobeerd. In de stal was hij hartstikke fris. Ik legde een teugel op zijn nek en hij sprong in de lucht van schrik. Toen ontsnapte er een paard, en hij werd daar helemaal gek van. Hij kwam zelfs omhoog in zijn box! Ik snel bitje in gedaan, draait hij zich supersnel om, om in dat raampje te kijken naar dat ontsnapte paard. Moest vreselijk goed opletten dat ik uit de buurt van zijn benen bleef. Heb dus heel rustig geprobeerd hem op te zadelen, ging goed. Heb zijn hoofd steeds moeten vasthouden. Nou toen naar de bak lopen. Ik kon er eerst niet op, hij wilde niet stilstaan. Hij was fris, rende vooruit, achteruit blabla. Niks wat ik nog nooit gehad heb, hoor. Zit best vaak op moeilijke pony's. Hij rende opeens op een groepje paarden af, ging net goed allemaal. Uiteindelijk stond hij stil en mocht ik eraf. Hebben ze hem heel lang laten galoperen aan de longe, daarna was hij natuurlijk wel rustig. Helemaal buitenadem. Nou de helft van de les gemist maar daarna springen ging opzich wel. Maar ik wilde gewoon geen paard en daar werd niet naar geluisterd. Heb heel erg vaak gevraagd om een pony, maar DIE KREEG IK NIET! Heb het er met de kampleiding over gehad, met linda, die instructrice die dat regelt en die zei: Nee we hebben geen pony's meer. Je moet op Tobo blijven. En een meisje die er altijd op rijdt, een stalhulp, zei dat hij tijdens buitenritten heel fris was en ook bokte en steigerde. Ik heb toen gezegd dat ik het liever niet eens wilde proberen en toen kreeg ik toch een pony, maar alleen voor een uurtje buitenrit, daarna moest ik weer op Tobo. En ik zeg toch ook in mijn eerste bericht dat ik er maar 2 dagen ben geweest en daarom geen heel beeld heb van het hele kamp, ik zeg alleen wat ik meemaakte in 2 dagen. Ieder zijn eigen mening. Maja dit is offtopic.

Cicigirly

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-10 20:42

Ehhm , maar welke week zat jij dan
?

want het klinkt bekend,

BlackShadowZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-10 20:55

Ezzzyy schreef:
Ja indd, ik snap zoiezo niet wrm mensen soms de nadelen hier neerzetten en gaan zeggen

Omdat de ts vraagt om meningen?
En ze gewoon meningen wilt horen. ;)

Ezzzyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-10 21:38

Lottjxx, het komt indd heel bekent voor, in welke week zat je? :P
Loeky_flap, ik bedoelde meer dat het geen nut heeft om het af te raden, zette het alleen verkeerd neer met dat stukje over de nadelen :P

BlackShadowZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-10 21:41

Ow, :)
Ik dacht al :P

Ezzzyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-10 21:41

Lottjxx, Lotte, van week 4, afgelopen week!! :D Hoi Lotte, ik ben het Esther XD Ik denk niet dat je me nog herrinerd, hoe gaat ie? Ben je nog ziek? :P

Cicigirly

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-10 14:56

eeeh lottjxx

Ze hebben hem niet heeeeeel lang laten galoperen...
5 min ofzow ,en hij was helemaal niet buiten adem..
Die paarden zijn meer gewend dan 5 min galloperen aan de longehoor, en je heb niet de helft van die les gemist, je zat zelf te piepen op die knol , dus vind ik het logisch dat ze hem even laten uitrazen !

Unleash

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-10 18:26

pardon? Ik heb hier geen zin in. En hier is dit topic ook helemaal niet voor bedoeld. Sorry Cicigirly, maar dit vind ik héél kinderachtig. ts vraagt om reactie of het kamp leuk is of niet, ik geef mijn reactie. Klaar. Wat wil je hier nou mee bereiken? Zat jij erop? Nee. Ik hoop dat de ts een leuk kamp gaat hebben. I''m done with this. Ga ff lekker ergens anders ruzie zoeken.

lovebelly

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-10 22:29

Het is wel een beetje waar Lotte. Ze gunden je echt wel een pony.
Er waren geen ponys meer maar ze gingen net zo lang wat regelen
voor melanie en toen was ze heel tevreden met victor, dus nu niet
gaan zeggen dat ze niks wilden regelen want dat is niet waar, je
bent te kort gebleven, ookal was je ziek. niet leuk. maar thuis ga
je toch ook rijden als je verkouden bent? Maarja.
Tis hier superleuk!! Ik zat ook in week 4! Heel leerzaam ging al voor
me 3e keer. volgend jaar wil ik weer met me eigen pony!

Cicigirly

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-10 22:32

Lottjxx schreef:
pardon? Ik heb hier geen zin in. En hier is dit topic ook helemaal niet voor bedoeld. Sorry Cicigirly, maar dit vind ik héél kinderachtig. ts vraagt om reactie of het kamp leuk is of niet, ik geef mijn reactie. Klaar. Wat wil je hier nou mee bereiken? Zat jij erop? Nee. Ik hoop dat de ts een leuk kamp gaat hebben. I''m done with this. Ga ff lekker ergens anders ruzie zoeken.

Het is gewoon de waarheid ;)

Je kan echt niet oordelen als je 2 dagen op kamp geweest bent , das kansloos, haha wat denkje wel niet , aghooooos wat kinderachtig zeg , nee wat jij doet is kinderachtig ;) dingen lekker aandikken , rot toch op man !