Lekker hoor, dat het zo goed gaat! Nu inderdaad de spiertjes en de balans nog, en dan ... scheuren maar!!
vanity
Geplaatst: 19-06-03 15:49
hoeraaaaaaaaaaaaaa! (verdorie, nu haal je me nog in! De mijne kan lekker al rennen! )
nee, echt proficiat aan het ventje en aan jou ook natuurlijk!
leentje
Geplaatst: 19-06-03 16:09
Ongelooflijk wat een fouten daar in Gent. Ik hoop van ganser harte dat die man nog een andere pleegmerrie voor zn veulen heeft kunnen vinden, djeezes
Fijn dat zn beentjes weer recht zijn, hij komt er wel Ik blijf duimen, blijf jij alsjeblieft updates plaatsen
Lientje
Geplaatst: 19-06-03 18:43
Goed zo joh, ik ben echt blij voor je dat zijn beentjes terug recht zijn gekomen!!!
isabelle
Geplaatst: 20-06-03 12:32
de dierenarts is er dus gstr weer bezig geweest en hij vind het er prahtig uitzien, net als wij is het supertrots op ons wonder en alsook hij zegt dat alles zal goedkomen en dat je er over twee weken niks meer van merkt.
we werden wat bang van zijn linkervoorbeen, de knie ging wat naar buiten staan en we dachten van, neeeeeee, maar naar het schijnt is dat wat van vermoeidheid en de dierenarts heef het helemaal bekeken en die vind het er prima uitzien dus wij ook weer tevree
we hoeven hem geen drinken meer te geven, dat doet ie zelf al bij de mama, we hebben ons ziek gelachen, wij legden hem altijd aan en opeens ging ie ff zelf zoeken, onder de voorbemem, achter de staart misschien, aan de neus van maam, ook niet ahahahahha hij heeft het ondertussen gevonden, maandag weer nieuwe fotos van onze mirakel