blunderpraat

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Apple

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-03 23:07

Diverse zaken:

Vergeten aan te singelen, waardoor je er doodleuk naast komt te staan als je een volte galoppeerd.

Na de sprong linksaf slaan terwijl het paard rechtsaf gaat (overigens was rechtsaf de goede richting Tong uitsteken).

Met 3 beenbeschermers op pad willen Haha! (dat je ze allemaal vergeet ok, maar sinds wanneer heeft een paard 3 benen Verward).

En de meest recente van afgelopen vrijdag: op de manege aankomen en erachter komen dat je hoofdstel nog thuis ligt Haha! (terwijl je geen tijd genoeg hebt om terug naar huis te gaan en een buitenrit van 2 uur over het strand moet begeleiden )

Primula

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-03 23:57

Euh... ik heb zo ook eens een stunt meegemaakt met de Jack- Russell van de boerderij. Ik ga dus geregeld met dat beestje wandelen, en laat hem ook dikwijls wel eens uit (hij zit namelijk in een hok daar) Scheve mond . maar wie een jack-Russeltje kent, zal wel weten: hij luistert alleen maar als hij er zelf zin in heeft Verward . Dat wil zeggen dat hij er geregeld ook vandoor gaat, regelrecht de straat op en het veld in. Nu had die boer mij de laatste keer achetr hem aan zien sjezen om hem terug te halen, en had gezegd da ik da echt nie meer moest doen, hem zo loslaten. Nu, ik kende het beestje, en ik weet dat hij wel tamelijk luistert naar mij, dus ik hem toch weer stiekem losgelaten toen niemand het zag Schijnheilig . Maar owee: ik was juist even met mijn pony bezig ondertussen, was hij weer weg. ik de straat op en roepen: zag ik hem in de verte lopen. Ik er dus achteraan zo snel mijn benen mij konden dragen. Struikel ik toch niet over een steen vlak voor ik bij hem was. Ik mijne enkel zwaar verstuikt, en al mankend met die hond terug binnengeslopen en maar hopen dat de boer mij niet zag... Frusty Heb er nog weken last van gehad, maar niemand heeft het ooit geweten...

Silvia

SANEX

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-03 07:24

Op stage met je net-iets-te-volle-kruiwagen een glibberig plankje de mestbult oprijden en dan omdonderen midden in de mestbult Bloos

Op stage een veulen eruit willen doen, het veulen was een beetje dribbelig en ik gaf een rukje aan het touw, veulen dondert om en neemt met zn lange benen mij mee richting grond!
Daar lag ik languit, kapotte broek, dikke knie en veulen dribbelt fijn verder.... Bloos

Een buitenrit op de pony van mn vriendin, zij op de fiets ernaast
Zegt ze op een gegeven moment: Kijk uit voor die eenden
Ikke: Welke eenden?
Zij: Die daar ( waarbij ze naar de eenden in de sloot wijst )
De eenden vliegen op doordat ze er naar wees,

pony schrikt , ik lig ernaast Bloos

Springen met een fjord: Vol op de hindernis af en aan de andere kant van de hindernis belanden in je eentje met het hoofdstel in je handen, pony nog voor de hindernis zonder hoofdstel Bloos

Op de keuring moeten helpen, maar zo geconcentreerd zijn dat je niet het teken ziet dat je de ring in moet komen ( En dat was geen onduidelijk teken, uitgebraaid zwaaien en wenken ) Bloos

witnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-03 12:58

ik en me vriendin waren boven op de manege, waar me vriendin een eigen paard had staan, en we zouden ff een wedstrijdje doen wie als eerst van boven de manege naar beneden was geholt, maar het was best wel donker want het was in de winter rond een uur of 8 dus me vriendin en ik naar beneden rennen, dus ik ineens roepen naar me vriendin kijk uit kruiwagen (die stond naast de mesthoop) maar ze hoorde me niet en ze valt zo over die kruiwagen heen ik moest echt vet lachen!! Haha! Haha!

of met een onderlinge wedstrijd op een shetlandertje rijden en dan 1 min. voordat je moet, er van afvallen omdat dat ie zo nodig moest eten, en je daar niet op had gerekend Verward en toen zat ik helemaal onder de modder

CM_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-03 13:28

ik bedenk me er als ik al deze fantastische verhalen lees, ook weer een paar :
tijdens de cross in wassenaar enkele jaren geleden , viel ik op een banketstaaf sprongetje van me paard, najah hij bukte behoorlijk diep, en ik gleed over zijn hals naar beneden ALTIJD doe ik een veter aan het bovenste knotje en zijn hoofdstel.nu dus niet .....
je raad het al, ik zat op de GEBROKEN breekboom (ja ze breken dus echt!!) met een hoofdstel in me hand.en me paard holde over de renbaan, ze riepen het zelfs om Bloos:o:o schaam schaam, ikke erachterhaan hollen en gauw mijn hoofdstel weer aan en er weer op.....hij stuurde nogal lastig maar ja ik was dan ook bont en blauw, ikke twee sprongen gesprongen , en een grote afsprong, maar toen ik naar de waterbak wilde, ging ie de andere kant op Verward:?
toen stond ik helemaal voor banketstaaf want ME TEUGELS ZATEN GEKRUIST!!!:o:o
whaha dat stuurt dus errug lastig, maar ik had al wel een aantal hindernissen daarmee gesprongen LOL

verder heb ik toen ik net mijn autorijbewijs had, mijn oto helemaal vastgereden tegen een carpoort aan Bloos
ik draaide iets te kort de plak op en ja hoor daar zat ik helemaal klem...mijn eerste oto was ook al meteen een lange station wagon.....
maar goed dat was dus best voor banketstaaf omdat ik niet meer wist hoe ik hem er weer uit kreeg zonder al te veel te beschadigen ....is uiteindelijk wel gelukt fjieuw

wat ook voor l*l was, was dat ik in de drukke discotheek het trappetje te laat zag .......kdoenk *au*
(gebeurt wel vaker hoor, dat ik kets als ik onder invloed ben Haha! )

of wat denk je als je als brugklasser met een volle boekentas en een bekertje chocomel in je hand van de trap afvalt Haha!:D:D:D
whahah iedereen zat onder de chocomel en de helft van me boeken was stuk ...en ikke blauw:(

en wat denk je hiervan: ik had een x haast bij de boer, en wilde gauw in de vr8wagen stappen, greep ik mis op de handsteun....pleur ik dus mooi ff uit de vr8wagen ...schaam schaam

of hiervan : laatst liep een zeug tussen mijn benen door, en kon ik dus ff genieten van de heerlijke draf van een zeug......de val eraf was minder!!!

of vrijdag nog : toen had er een big in mijn laars gescheten Boos!:(
of de week ervoor een zeug in mijn laars gepist

je hoort het al....mijn leven bestaat uit blunders Haha!:D

MarLottie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-06-03 15:00

gariii gri gnahihihihih

Lautjuh123

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-03 15:16

ik ging op een manege pony zonder zadel Tong uitsteken
neem een aanloop en vlieg er zo aan de andere kant weer af Schijnheilig

MarLottie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-06-03 21:04

hihih

Pinacolada

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-03 22:48

Uh.. rondje ringsteken en dan doet ie zo giga gek dat iedereen er over heeft inclusief de jury "Haflingers zijn toch altijd braaf??".

Weigering voor hindernis en ik stond met mn handen op de grond en met mn voeten om zn hals, heeeel leuk gezicht

Galopperen op ponykamp springt ie in een plas, ik helemaal onder de modder. Zag nix door mn bril enzo.

Nou ja, zo kan ik wel ff doorgaan..hahaha

Biertabje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-03 23:00

ik afgelopen zondag op wedstrijd, staat een man te vertellen dat je als springruiter 60 sec de tijd hebt, ik: neehoor volgens mij is de nieuwe regel 45 sec. en ik kende die man ergens van. maar oke paar clubgenootjes vroegen wat er gebeurde als je na de finish van je pony flikkert...ik uit leggen.... ik vertellen dat je wel op je pony de ring moet verlaten anders word je gedisc.(ik vertellen van mijn ervaring in Opmeer) later ging ik ff door op de 45 sec. naja die man hoor!!!! hij zo...ohoh is dat zou?! haha dus ik vertrouwde het niet zo en zei: nou volgens mij weet u dat beter dan ik...hij: oh oh hoezo dat?!
nou denk houd me mond, want ik ken die vent ergens van
en dan moet ik jullie vertellen dat ik nog nooit ben gedisc....1x dus omdat naast de pony de ring verliet vanwege een beschermer(was anders 1e geworden) dus die man zei toen: ja en ik was degene die jou heeft gedisckwalificeerd..............
Bloos Bloos Bloos Bloos Bloos Bloos stond ik mooi ff voor banketstaaf!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! schaamde me rot haha! ik lag wel ff vlak en hij zelf ook! maar schaamde me echt dood! Schijnheilig Bloos

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-03 23:12

Dan ben ik wel nieuwsgierig wie dat was tab *LOL*
Toevallig meneer weel of niet(met baard) Verward Als ik me niet vergis zat die toen te jureren, samen met iemand die ik niet kende Knipoog

Ik heb al heel wat geblunderd, maar de leukste is toen ik op wedstrijd mijn laarzen nergens kon vinden...Bloos
Die stonden dus nog thuis in de gang. Ik had zelf de auto niet ingepakt en mijn moeder had braaf de kratten en tassen met rotzooi in de auto gezet en de laarzen die ernaast stonden laten staan Knipoog En ik had dus niet gecontroleerd Bloos
Gelukkig ken ik een hoop mensen en heb ik een gangbare maat(en ben ik gelukkig gewend aan rubberen laarzen). Ik heb het concours dus gewoon gereden, zelfs met verschillende paren laarzen *LOL* Knipoog

snowdon

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-03 23:27

ehmm wordt ff denken.. Tong uitsteken

* Snowdon staat in de wei, we wachten op de rest voor de Lunterenrit afgelopen oktober (2002 dus), hij heeft een zomerdeken op en ik wil er op springen, maar door die dekn was zijn rug erg glad en ik glijd er meteen weer via zijn nek af Haha! Ik blij dat jilleroo hier op bokt mijn camera nog niet doorhad, t staat NIET op tape Haha!

*Of snowdon uit het weiland halen, hek opendoen, er zelf doorlopen en dan niet verder nadenken of omkijken, hek valt dus dicht terwijl snow er net door heen ging, snow dendert door het hek en maakt daarbij nou niet echt weinig lawaai Lachen, gevolg: vrouwtje dat net 1 sec op dr paard zat wordt eraf gelanceerd doordat haar paard schrikt en ze was een half uur bezig geweest met opstappen omdat haar paard niet stilstond....

En nog zoveel meer, met mij sta je gegarandeerd te wachten op een grote blunder Lachen

Loolapelooza

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-03 23:33

patricia!! schreef:
Zag er volgens mij wel spannend uit voor de mensen die bij de bak zaten te kijken Clown
Maar de volgende keer wil mijn dochter gewoon weer in galop

Stoere meid ! Haha!
Volgens mij heb je doodsangsten uit gestaan toen je der zo zag rond racen Schijnheilig

Pff kinderen ! Mijn ouders hebben ook met me afgezien volgens mij *LOL*

Loolapelooza

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-03 00:05

crossmonster schreef:

of hiervan : laatst liep een zeug tussen mijn benen door, en kon ik dus ff genieten van de heerlijke draf van een zeug......de val eraf was minder!!!

of vrijdag nog : toen had er een big in mijn laars gescheten Boos!:(
of de week ervoor een zeug in mijn laars gepist

je hoort het al....mijn leven bestaat uit blunders Haha!:D

Whaha , een big in je ... *LOL*

Vriendin van me heeft ook enkele zeugen. Ze was helemaal fris en gedouchet om naar der nieuwe vriendje te gaan , komt ze me nog even gedag zeggen (was aan het rijden in de bak) komen die zeugen eraan ...
Zeg ik om te pesten dat ze erop moet stappen , doet ze het ook , slaagt ze eraf kon ze opnieuw zich gaan aankleden *LOL*
Vriendje heeft kunnen wachten Tong uitsteken

Of nog een leuke ik was een jaar of 10 toen .
Stoer op stap , putje winter , met je eigenwijze-waterfobie-hindernis-liefhebbende-knol en je moet zonodig de bossen in ook al weet je dat het flink heeft geregend ... *LOL* Je bent niet van plan om over de bunker te gaan dus je neemt met een paar anderen het pad ernaast en de rest gaat er op ...
Kom je aan een plas , pony wil er natuurlijk niet door , "goed sturen hoor laura" ... jaaa, pony had andere plannen en zag daar een mooie droge SMALLE en HOGE berm ... Zou ie wel langst passen , ik was slechts overbodige balast Tong uitsteken
Maar pony had er niet op gerekend dat baasje hem per se koste wat kost In die plas wou sturen ... Hij was best overdonderd maar hield stug vol !
Totdat baasje teveel naar rechts ging hangen om die dikke takken te ontwijken ... nou dan verloor stoere berggeit ponylief ook wel even mooi het evenwicht .... en daar lig je dan samen in die plas .... Pony kwijt , liep vrolijk TOCH de bunker op waardoor ik er ALSNOG af kon terwijl ik toen nog heel erg bang was van die enge hoge bunker Verdrietig Tong uitsteken

Of nog een leuke , op wedstrijd zijn en het is clubkampioenschap . Het is de 2e dag op dezelfde plaats in dezelfde bak en 2 verschillende springparcoursen Haha!
De dag ervoor rijdt je een foutloos parcours en ben je eerste ... de volgende dag ben je na sprong 7 ineens de weg kwijt en besluit je om het parcous van de dag ervoor verder te springen Tong uitsteken
Nou , daar ging de titel !

Of je witte dekje vergeten thuis *LOL*

Of tijdens de barrage denken dat sprong n°9 de laatste was ... terwijl er nog 1 na kwam Haha!

Of je dressuurproef vergeten , en dan maar wat gaat lopen improviseren ... appreciereert de jury ook enorm ! Haha!

Ik ben hem eigenlijk best veel kwijt geweest tijdens wedstrijd Verward ... maar ik kon ook altijd al wel goed improviseren Tong uitsteken ... camoufleren das wat anders Haha!

En om het af te leren nog 1tje Schijnheilig

Ben je lekker aan het rijden met de pony van een "vriendin" die er nooit op rijd en krijg je het genieuze idee om wat kleine kruisjes te springen Schijnheilig
De pony werd erg fanatiek , ging er na de sprong als een hinde vandoor en lanceerde me kaarsrecht nét onder het hek door *LOL*
EN IK HAD HEM NOG !!!! *LOL*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-03 00:23

Die laatste blunder van Snowdon was wel heel gemeen voor dat vrouwtje, zat ze er eindelijk eindelijk op, Whieee daar ging ze, ze kon echt niet meer verder rijden, want ze kwam er niet nog eens op en paard bleef zenuwachtig.

Maar goed, leuk topic is dit, ga es even denken.
*Ben een jaar of 11, ben alleen bij mijn verzorgpony en moet haar aansingelen, maar omdat zij zich opblaast gaat dat wat moeilijk. Dus ik zet flink kracht (en ja ik was als 11-jarige al bijna even groot en dus ook bijna even sterk als nu) en die singelstoot schiet uit mijn hand. Wham, ik sla keihard tegen mijn neus, en ja hoor een flinke bloedneus die maar bleef bloeden. Weet ik ook weer dat ik nooit een ander een vuiststoot moet geven tenzij het verdient, want ik kan dus echt slaan.
*Op een keer wilde ik zonder zadel op mijn paard rijden, nu ben ik een stijve hark, dat niet makkelijk op mijn haflingertje van 1.37 spring Bloos dus ik neem een enorme aanloop (10 meter ofzo), paard staat op grasveld, zet af, en Amanda zet een stapje opzij, kablaf knal ik tegen haar aan.
*Zonder zadel en kopstuk in de paddock, die zit op een open stal aangesloten. Amanda denkt, bekijk het maar, dit is mijn ruimte en jij gaat maar van me af, en loopt richting haar stal, nou is die stal eigenlijk te krap, en zij past er net doorheen, mijn knotsknieën niet Dus ik zet mijn handen aan weerskanten van de deur en voeten ertegen, en zij loopt door, en ik land op mijn voeten achter haar kont. Zij draait zich om, en had haar tong uitgestoken als ze een mens was.
Plingaarnaast in volle galop door lage bospaadjes gaan, tot de ontdekking komen dat die takken wel erg dicht zijn, en met ogen dicht erdoorheen jagen om als bosvrouw met takken en bladeren om cap en bovenlijf gewikkeld eruit te komen Haha!
*Heb er vast wel meer, moet ik nog ff over denken Knipoog

snowdon

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-03 10:50

Maya schreef:
*Zonder zadel en kopstuk in de paddock, die zit op een open stal aangesloten. Amanda denkt, bekijk het maar, dit is mijn ruimte en jij gaat maar van me af, en loopt richting haar stal, nou is die stal eigenlijk te krap, en zij past er net doorheen, mijn knotsknieën niet Dus ik zet mijn handen aan weerskanten van de deur en voeten ertegen, en zij loopt door, en ik land op mijn voeten achter haar kont. Zij draait zich om, en had haar tong uitgestoken als ze een mens was.

Whaha zie het Amanda al helemaal doen Tong uitsteken

Maar mijn recentse blunder vergeet ik gewoonweg helemaal, hoe kan dat nu weer!

Ik wil zonder zadel en zonder hoofdstel of halster even op snowdon, normaal gesproken gata dat vrij aardig, maar nu lag er dus al eten op hem te wachten in zn stal en had ik alleen de bovenste draad van de bak dichtgedaan... gevolg: meneer duikt onder de draad door en de draad trekt mij van snowdon af, knal ik keihard op de stenen grond, AU!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-03 11:15

Ik heb me nog eentje herinnerd.
*Een jaar of 10-11 had een wat oudere verzorgpony die erg pittig was, en zeker als we gingen springen, dat vond ze hartstikke leuk. Dus op een keer kreeg ik springles, hindernisje op de hoefslag gezet en eropaf. Ieieieiep, in de noodrem met haar kop omlaag, en ik maak een salto over haar heen en land op mijn gat aan de andere kant van de hindernis. Clothilde snuft eens aan mijn schouder, "Wat doe jij daaar nou?"

Supertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-03 13:49

Even op een paard van iemand anders gaan zitten die een stuk langer is dan ik. De stijgbeugels moesten dus flink korter, ik leg mijn been voor het zadel, en trek aan de beugelriem. Bij mijn eigen zadel moet ik dan wat kracht zetten, omdat dat nogal stroef gaat. Ik geeft dus een enthousiaste ruk aan de beugelriem, en kukel er zo achterover af... Paard is ook nog eens zo'n 1.78, voor mij een flink eind naar beneden.

Hier in de beurt heb je een soort heuvel, een zandafgraving die er al jaren ligt, en dus helemaal begroeid is met gras. Het is een vrij steile helling, aan de bovenkant is het een heel groot vlak stuk.
Ik was op de fjord (type tank) van een vriendin een buitenritje aan het maken samen met nog iemand. Wij die heuvel op galoperen, en bovenop verder crossen, kom ik er ineens achter dat ik geen rem meer heb, en omtrekken lukte ook al niet, ... We moesten ook weer die steile helling af, en dat is echt heel steil waar we op af gingen, dus ik denk die stopt daar wel, niet dus Lips are sealed , in volle vaart recht naar beneden, en ik ga er voorover af, om dan de hele helling naar beneden te rollen en te eindigen in de brandnetels onderaan Lips are sealed Ik wist ook niet dat er zoveel blauwe plekken op mijn lijf konden zitten.

Pjelk

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-03 18:05

Ik heb een hele grote blunder gemaakt toen ik eens met Beau zou gaan mennen. Ik had nl. keurig netjes de leidsels door de llichtogen gedaan en in een knoop aan de rugriem op zijn rug gelegd. Ik ging achter hem staan en pakte dus de leidsels op maar die werden langer, en langer en.... langer. Bleek ik de leidsels niet aan het bit vastgemaakt te hebben !
Ge;lukkig had beau het niet zo door, die deed alleen een paar stapjes naar voren waarna ik hem zo weer pakken kon.

benneton

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-03 20:08

ehhm....

terwijl er heel veel mensen zijn de hele tijd proberen op je pony proberen te springen (das wel irritant als da dan net ff nie lukt) en dan kom je er eindelijk op, spring je iets te ver in z'n nek, pony hoofd omlaag, bats lig je weer benede...

Schijnheilig Lips are sealed

ehm in de sloot gevallen: was aant draven met n pony, glijd ie in 1x zo de sloot in terwijl tie een plas probeeert te ontwijken Extreme duivel ik onder m'n pony in de sloot, pony springt er doodleuk weer uit, ikke enkel verstuikt en allemaal wandelaars aan het kijken *woops, HOI Haha! *

loulou

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-03 20:30

crossmonster schreef:
ohh jee teveel om op te noemen !
ik ben weleens geketst toen me veter achter me spoor bleef hangen....
ehm ik reed een x op vakantie samen met loulou zonder zadel,me dek lag scheef dus ik wilde dat ff rechttrekken, wat doet die bok, begint gigantisch (vond ik dus) te bokken, ikke klemmen met me benen , maar helaas ik schoof naar beneden ----> resultaat: ik hing onder zijn hals, ik had het halstertouw strak vast,en ik was zo aan het klemmen dat mijn beide benen recht in de lucht staken!!toen ze eindelijk uitgebokt was, bleef ik nog ff hangen en liet me toen maar vallen....echt geweldig veel lol gehad!!
maar loulou kan er ook wat van....als ze springles heeft dan valt ze nog wel eens .....een hele tijd terug stond er een parcours id bak, en er lag op de hoefslag een klein plasje, de rest van de bak was droog.op een gegeven moment sprong lou lou een hindernis en daarna kon ze links of rechts.......lou en haar pony deden dat dus alle twee (een links en een rechts) ...terwijl ze viel riep ze nog : 'NEE NIET DAAR!!!!' en jah hoor van de 800 vierkante meter viel ze uiteraard in die 1 vierkante meter plas Haha!:D:D

een gigantische bok, haha, NOT. een heel klein banketstaaf bokje *LOL*
die actie hadden we echt moeten filmen. Haha!

ff denken...

ik duwde een volle kruiwagen onder de draad door. stap zelf over de draad heen, blijf met m'n spoor aan de draad hangen een kets zo met m'n gezicht midden in de kruiwagen.

AniekR

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-03 21:23

Ik had een keer toen ik nog niet zo lang op de stal kwam waar ik nu nog verzorg, toen zou ik een keer mee buitenrijden met het kleine Welshje van 1.30m, toen hadden we daar nog maar een zadel, dus ik zou wel even zonder zadel. Nynke staat Sandra nog te poetsen en ik besluit vast op Anouk te jumpen omdat die al helemaal schoon is. Dus ik, die toen gewend was om op de Haflinger van de manege te springen, neem een aanloop. Nynke kijkt even niet en hoort dan een plof.. Ze kijkt snel om... Lig ik aan de andere kant van de pony!! Haha!:D Ik was te hoog gesprongen en gleed zo door naar de andere kant Koe Haha!:D Toen hebben we echt haar gelachen!!!! Haha!:D

sonjabelgium

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-03 23:17

Toen we op zoek waren voor m'n eerste paardje gingen we kijken bij een kudde. Het was nogal nat weer en de kudde zat vast in één grote stal. Stond m'n zus in die deuropening naar de wei te kijken (slim hé als je een pony gaat kopen), en wij die stal in over de deur. We wilden een pony beetpakken, maar die dacht er anders over, nam een aanloop en sprong zo over die deur heen gevolgd door een groot deel van die kudde, allemaal over m'n zus Haha!

Met mijn eerste paardje wou m'n vader er eens op zitten. Ene kant op en floeps, andere kant terug af Haha!.

Met mijn vorige pony, pas ingereden, opgezadeld voor een buitenritje. Kom ik aan de voorkant van ons huis weigert mevrouw de straat op te gaan. Stopt onze postbode om de post in onze bus te doen begint mijn pony daar te bokken, steigeren, gewoon het hele arsenaal met geintjes uit te halen. Ik was m'n steigbeugel kwijt en ja ... als ja al 10+ jaar niet meer echt gereden hebt zit je niet zo stevig meer. Ik dus na een steigeraktie waarna ze haar door haar voorbenen liet zakken over haar nek "glip" de grond in Haha!. Toen pas de postbode uit z'n auto ... "ja, met gevaarlijke honden kan ik omgaan" zie die, "maar met een rodeopaard blijf ik toch wachten" Haha! Haha! Haha!

Bojangles

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-03 13:19

Ik heb weer een paar leuke blunders Haha!

Een aantal jaren geleden gaf ik een klein meisje les met haar drukke C-pony. Ik reed er dan ook wel eens op. Op een dag kreeg ze springles, maar de pony wou niet over de hindernis. Dus ik zeg ik ga er wel even op, springt er met gemak overheen. Toen even over een steilsprong van een meter, pony stopt, ik vlieg niet óver de hindernis...Nee, tegen de hindernispaal...Ik vloog over de kop, lig ik daar op de grond. Meisje keihard lachen kwam niet meer bij, terwijl ze normaal nooit lacht als iemand er zo hard afdonderd. Ik wil opstaan, denk huh waar is mijn schoen nou Verward Schoen was dus door die val met een rotgang door de lucht gevlogen Haha!

Of ik de herfst, paarden in de wei water geven. Ik water pompen, mooi tot de rand gevuld, komt er ineens een veulen met een rotgang aangegaloppeerd, knalt tegen mij op, ik met m'n kont in de waterbak Haha!

Nathalie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-03 13:30

Ik heb wel een hele erge hoor! Bloos
We gingen met zijn 3e in de bossen rijden en zwemmen in het ven. Op een gegeven moment viel mijn vriendin samen met haar pony in het water. Pony stond gelijk weer op en een paar seconden later kwam zij ook met dr zeik-natte kop boven water. Ik lachte haar zoo ontzettend hard uit en een minuut of 5 later viel ik zelf 4 (!!!) x achter elkaar in het water. Bloos