ohh jee teveel om op te noemen !
ik ben weleens geketst toen me veter achter me spoor bleef hangen....
ehm ik reed een x op vakantie samen met loulou zonder zadel,me dek lag scheef dus ik wilde dat ff rechttrekken, wat doet die bok, begint gigantisch (vond ik dus) te bokken, ikke klemmen met me benen , maar helaas ik schoof naar beneden ----> resultaat: ik hing onder zijn hals, ik had het halstertouw strak vast,en ik was zo aan het klemmen dat mijn beide benen recht in de lucht staken!!toen ze eindelijk uitgebokt was, bleef ik nog ff hangen en liet me toen maar vallen....echt geweldig veel lol gehad!!
maar loulou kan er ook wat van....als ze springles heeft dan valt ze nog wel eens .....een hele tijd terug stond er een parcours id bak, en er lag op de hoefslag een klein plasje, de rest van de bak was droog.op een gegeven moment sprong lou lou een hindernis en daarna kon ze links of rechts.......lou en haar pony deden dat dus alle twee (een links en een rechts) ...terwijl ze viel riep ze nog : 'NEE NIET DAAR!!!!' en jah hoor van de 800 vierkante meter viel ze uiteraard in die 1 vierkante meter plas

:D:D