Oproep aan ruiters Noord Aa

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

summer

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-10 06:39

BBreedveld,
Ben het helemaal met je eens. Jaren geleden heb ik samen met mijn buren gestreden voor deze ruiterpaden. Gepraat met de gemeente en ze zijn er eindelijk gekomen. En maak ik er dus ook bijna geen gebruik van omdat die rot boomstammen er liggen. Ik ga er wel eens af, maar ze zijn zo zwaar als je ook nog een paard in je handen hebt.
Ik spring ook niet omdat mijn ene paard zware artrose heeft en gewoon omdat ik het niet wil. Verder liggen er soms van die rare takken dat er grote stukken uitsteken dat als je paard er tegen aankomt een behoorlijke wond kan oplopen. Dacht eigenlijk dat ik de enige was die zich hier aan stoorde.

OneDesire

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-10 07:19

Ik weet niet hoe het bij het Noord Aa zit met de crossmotoren, maar hier (Brabant) hebben we er heel erg veel last van _-:( en ik zie hier in het bos ook vaak van dat soort boomstammetjes op de paden liggen en ik denk dat dat wordt gedaan om de crossmotoren te hinderen +:)+ .

_maaike_D

Re: Oproep aan ruiters Noord Aa

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-10 08:10

hier geen crossmotoren, behalve op de weg... :(
wel mountainbikers naast en op de ruiterpaden.

mennietje

Re: Oproep aan ruiters Noord Aa

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-10 21:02

Ik rij soms ook over de ruiterpaden bij de noord Aa en ik irriteer me er ook erg aan! het zijn naar mijn idee ook de paardenmeisjes van kinderboerderij het geertje. Goed dat dit topic er is!

BabbieB

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-04-10 21:33

Blijf maar lekker reageren, hoe meer posters in dit topic hoe geloofwaardiger mijn klacht overkomt ;)

summer

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-10 22:31

Het is niet meer alleen jou klacht hoor, je staat er niet alleen voor. Het is onze klacht!

BabbieB

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-04-10 07:40

Thanks! Ik zal er zaterdag eens langs gaan.