Betaal jij voor je verzorpony/paard ?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Indie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-03 11:48

nee, rij er ook nog niet op (nog 3 en net operatie gehad) maar als alles goed gaat en ze word ingereden hoef ik naar mijn idee niks te betalen.
wel soms wat kopen (halters enz.)

Tigger

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-03 16:26

Ik betaal 40 euro in de drie maanden. Dat is voor de hoefsmid.
Voordat ik daar kwam rijden hadden ze een vriend die de paarden deed. gratis.....De meiden waren niet tevreden over hem. Toen heeft de eigenaresse gezegt: "oke, neem maar een andere, maar dan betalen jullie hem zelf"
Logisch... dus ik doe dat met liefde....

cracker

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-03 20:50

Ik hoef ook helemaal niets te betalen voor mijn verzorgpony's (ja wel wat tijd) en als ik straks misschien les met een van hen ga nemen ook de instructie. Maar niet om te rijden of bij hun te zijn hoor. Ze is blij (zegt ze Knipoog ) als ik er ben want ze heeft het zelf nog al druk.

Pasha

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-03 21:49

Ik hoef ook niks voor haar te betalen Haha! al kan ik haar heeelemaal als mijn eigen pony beschouwen!!
Ik neem haar overal mee naar toe, heb haar alles zelf geleerd, het enige waradoor het niet mijn pony is is:
dat ze niet bij mij thuis staat,
ik niks hoef te betalen (ja alleen spullen die ik zlef nodig heb voor het rijden enzo )
Ik haar niet hoef te voeren en geen stal hoef te doen ( al doe ik allebei wel Lachen aardig he )

Dus eignelijk kan ik er alle LEUKE DINGEN mee doen en de rest hoef niet per see!!!

Geweldig vind ik het !!!!!!!!!