Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
bulck schreef:Paarden kosten geld, als de aanschaf al een probleem vormt stel ik altijd al vragen over wat er verder van mijn paarden zal komen als ik verkoop.
want er zitten goede papieren bij, nou op dat papier kan ik niet rijden 
maradhja schreef:jaa.. ik heb het hier niet specifiek voor de goed bewegende paarden dat de prijs redelijk mag zijn hoor!
Maar een leuk gezond paard, wat niet geweldig hoeft te zijn, hoeft toch niet zo duur te zijn!
maradhja schreef:Ik vind niet dat een paard 1500,- moet opbrengen dat is wel heel weinig, maar 3000 vind ik wel redelijk ja!

Yucca schreef:Ik krijg ook het idee dat er tegenwoordig zo erg op papier gefokt wordt en dat daardoor de prijzen hoog zijn.
De meeste paarden in NL lopen in de basissport en zullen nooit uitgroeien tot daarboven, domweg omdat de ruiter daar de ambitie/niveau niet voor heeft, waarom zou je daar wel paarden voor fokken?
Ik was zelf ook opzoek naar een paard, gewoon leuk voor in de basissport, prof. zal ik nooit worden. Maar M-Z springen zou leuk zijn om als einddoel te zien....
....nou zoek dat maar eens onder de 5000. Poe, vond het een lastige klus.