koop tic !!!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Jacksel

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-03 16:07

Ik had voor een manegepony:
2 dekjes (wit en geel) per dekje 4 bijpassende bandages, peesbeschermers, zweetdeken, gelpad, hoofdstel, halster, poetsspullen (met poetsblok, zweetmes en trekkammetje), vliegenspray, equishine, stiekjes zwart en wit en waarschijnlijk nog een heleboel wat ik vergeten ben...
Overigens heb ik een groot deel hiervan nu verkocht of uitgeleend Haha!

Pink_Horizon

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-03 16:21

Alles hebbe-hebbe-hebbe wat ik tegenkom. Zo noemt mijn vriend het Haha!

GELUKKIG is pinky een a pony en zijn spullen in die maat erg moeilijk te vinden...
Toch heb ik 11 dekens
2 hoodstellen
2 zadels
7 halsters
4 shabrakjes
4 setjes bandages
10 halstertouwen (oid)
en dan nog maar niet te praten over allerlei dingen die ik amper gebruik maar wel degelijk moest hebben Haha!
(denk aan springschoenen, bandages die ik nooit om doe enz enz Haha!)

kojack

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-03 16:26

Oh wat voelde ik me aangesproken toen ik dit topic zag Haha!
Ik ben echt vreselijk wat betreft spullen voor mijn paard kopen, hé Zep Haha!
Ik ga niet eens opnoemen wat ik wel niet heb voor de paarden want dat is te schandalig voor woorden Haha!

Rochiril

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-03 16:39

Wat een geluk, ik heb niet zo'n kooptic en ik ga al helemaal niet met de mode mee Bloos OHHHHH!!!
Ik heb gewoon alles wat ik nodig heb en dan wel van goede kwaliteit en iets duurder. Als er iets kapot gaat vervang ik het, maar anders niet.

Ik heb:
- 1 springzadel
- 1 dressuurzadel
- 1 compleet hoofstel (wel nog wat reserveonderdelen)
- 1 leren halster
- 1 set peesbeschermers
- 1 set strijklappen
- 2 witte dekjes en 3 zwarte. (ja daar heb ik er nu eenmaal meer van nodig, voor een paard wat iedere dag gereden wordt.)
- 1 winterdeken
- 1 zweetdeken
- nog wat borstels en andere kleine dingetjes zoals elactiekjes en dergelijke.
en dan heb je het ver gehad...... Haha!

Pjelk

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-03 20:22

Ja echt wel. Zo heeft Beau een beetje teveel hoofdstellen. Hij heeft:
-een zwarte met koperen frondeel
-een bruine met lage neusriem
-eentje met zilveren neus riem en frondeeel
en eigenlijk wil i nog wel een wit of bordeaux onderlegde Kwijl

Kytha

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-03 21:11

Ik ben ook zo, helaas laat m'n bankrekening dat niet toe Clown
En m'n ouders zijn er ook niet al te blij mee.. ik ben nu bezig met de baby-blauwcollectie (ik loop een jaar achter geloof ik ) maar mint begin ik ook erg stoer te vinden!

Kleintje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-03 16:55

Owwww, dit is erg.
Vandaag moest ik een nieuwe longeersingel kopen omdat de andere singel geen ringetje onder heeft voor de pessoalongeerteugel. Ik heb er zo'n losse singellus aan met een ringetje, maar ben dat ding al 3 keer kwijtgeraakt in stal en nu was ik het zat.

En wat doe ik... dat lichtroze dekje is wel ontzettend schattig. Dat zal Treasure goed staan. Ach, laten we er dan maar gelijk 2 bandage's bij doen in dezelfde kleur! Frusty
ZO BEN IK ANDERS NOOIT!

Kleintje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-03 20:49

Ow mijn god, het gaat echt erg worden.
Moest even een nieuwe broek bij de Neckerman bestellen. Ben nogal wat afgevallen en die ene broek beviel erg goed, dus heb die een maatje smaller besteld. Heb ik gewoon een mooi lichtroze shirt en een rood shirt besteld. Staat straks zo leuk bij mijn dekjes en bandage's!

ARGH!!!!!
Jullie hebben me besmet!

IlsjePilsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-03 13:38

Erg he...zo'n kooptic....
Ik heb hem ook, maar probeer nu enigzins op te letten dat ik niet vanalles 4 of 5 stuks heb.
Gisteren geteld, dat ik toch wel 5 zadels heb...voor 1 paard. Er gaan er dus 4 uit. Wat moet ik nu met 5 zadels, 1 is zat.
Hoofdstellen, zijn er gelukkig nu nog maar 4. Maar daar gaan er ook zeker 2 van weg.
En ga maar door....
Ik heb nu besloten om gewoon heel dure spullen te kopen en dan maar 1, misschien helpt dat wel Lips are sealed

Estragon

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-03 15:56

Tenminste, ik heb wel alles rood en zwart voor Treasure en ik baal dus dat ik niet zulke dekens kan vinden voor haar.
Maar ik ga niet met de modegril mee om heel veel spullen in 1 kleur te kopen.[/quote]

Om je nog maar een beetje meer aan een kooptic te helpen: in de divoza gids staan rood/zwarte winter en zomerdekens. Misschien is het wat voor je??

Groetjes!!

Soph12

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-03 16:40

als je in een ruitersportzaak bent dan moet je tog gewoon alles hebben en ik ben ook altijd helemaal blut als ik er geweest ben...

IngridHar

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-03 17:13

Ben blij dat ik dat niet heb Haha! Heb net 10 shabrakjes overgekocht whahahaha. Allemaal verschillende kleurtjes hoor verder heb ik niet zoveel spullen. hoofdstel, tuig, 2 dekens, poetsspullen, bandages die ik nooit gebruik zijn nog van mijn andere paard. Dat valt best mee he wat voor spul ik heb Haha!

Kleintje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-03 17:57

Estragon schreef:
Om je nog maar een beetje meer aan een kooptic te helpen: in de divoza gids staan rood/zwarte winter en zomerdekens. Misschien is het wat voor je??

Groetjes!!

*grijns*
De zomerdeken hiervan heb ik al. Winterdek nog niet.
Ze is nog geen nieuwe/dure waard. Weet nog niet wat ze met een deken doet, straks sloopt ze dat ding gelijk. Dus de eerste winter maar lekker met een tweedehandsje!

samantha5

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-03 19:53

euhm ik hoor er ook bij Bloos

Mystery heeft iets van 9 dekens, 2 hoofdstellen, 3 halsters + touw, frystyle haster en leadrope, 2 paar peesbeschermers, 4 sjabraken en nog wel wat meer. Maar als ik het zo bekijkt valt het nog wel mee Schijnheilig. Wil toch nog eff naar divoza..... Haha!

Cowgirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-03 20:30

Oja zit er weer helemaal in Haha!

Kan niet rijden op dit moment dus dan maar kopen.

Heb net een hoofdstel met reins gekocht op ebay nu alleen de bosal er nog bij en dan ben ik compleet.

Ging ik nog ff verder kijken kom ik nog 2 fraaie hoofdstellen tegen Kwijl
Ook maar een bod op doen denk ik.

Dan heb ik voor de fjord nog een bit nodig , dus op de duitse e-bay zeer goedkope aurigan bitten gezien..... alleen zijn ze ff te dik.
En ik zoek nog een engels hoofdstel voor Danno, maar ik wil iets aparts en niet een silverline waar iedereen al mee rijd.

Volkoren

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-03 20:41

tja, dat klinkt me bekent in de oren.
Ik barst van de spullen en dat terwijl ik mijn paardje nog maar 1 jaar heb. Zo heb ik bijvoorbeeld 13 dekjes!
Als ik mijn hele kast inhoud wil op noemen dan ben ik nog wel ff bezig.
Dus dat laat ik maar zitten.
Ik ben gelukkig wel een beetje over mijn koopverslaving heen. Ik heb nu toch wel alles wat ik wil hebben.

Maar als ik in de ruitersportzaak een mooi bordeaux dekje tegen kom......
dan zal hij toch weer in mijn kast belanden.
Er is ook zoveel leuks te koop, en elk jaar komen er weer dingen bij, zo raak je ook nooit uitgeshopt toch?

DunjaR

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-03 20:49

Ja ook ik heb een koop tic maar niet alleen paardenspullen ook gewoon andere spullen nomraal zeggen ze dat vrouwen een gat in de hand hebben nou ik heb helemaal geen hand zooo erg mijn vriend word soms ook helemaal gek van me!!

ik heb geloof ik 15/20 dekjes (dit komt een beetje door mij en een beetje door mijn verzorgster)

4 hoofdstellen en binnenkort komt er nog een bij

3 dekens een zweet, winter en zomerdeken(die ik nooit gebruik behalve de zweet en winter) komt binnenkort nog een winterdeken bij

4 halsters 3 of 4 halstertouwen

4 peesbeschermers opzich wel normaal maarre ik ga niet eens verder het is dat ik nog maar 1 zadel heb hihihihihi

Finduilas

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-03 21:31

hahaha dat heb ik ook *LOL*
ik heb ook zo'n 8 halsters
10 halstertouwen
en heb net alweer wat bestelt op divoza Haha!
o.a een halster Tong uitsteken