Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Floridian schreef:Leasen...las ik vroeger wel eens wat over bij onze stal. Kan er nu niets meer van vinden. Zal 't eens navragen.
Western rijden had ik ook al in m'n achterhoofd, maar ja, het gevaar is net zo groot als bij dressuur? Vrijheidsdressuur of grondwerk, zou dat wat zijn? Iemand die mij hier in het kort de voor-/nadelen van kan uitleggen?
Ik ben ook een 'zweverig' typ van: als iets gebeurd, zal er een reden voor zijn. Wie weet moet ik meer met de omgang/verzorging gaan doen, dan het rijden zelf...?
Als ik in de stal ben, heb ik een lekker gevoel van..heerlijk! Tsja, misschien heb ik wel meer bij de val opgelopen - verwarde hersens?
Floridian schreef:Ik ben woensdag op een bijrijdpaard geweest, gereden op een pensionstal. Wat een verademing! Lekker alleen (of met z'n tweetjes) in de bak. Lekker geconcentreerd met je paard bezig zijn en niet steeds rekening moeten houden met 9 anderen...M'n getalenteerde buurmeisje gaf mij instrukties, en dat ging prima. Nou maar hopen dat dat paard niet verkocht wordt (de eigenaar had het erover...).