Ook ik moest heeel lang zeuren.. In februari vorig jaar gingen we naar Asten- ergens in Brabant- op vakantie. Elke dag zou iemand anders mogen zeggen wat we gingen doen.. (bijv. mijn zusje) En.. toen ik aan de buurt was wou ik wel es voor de gein naar een handelaar of wat maneges. Hele dag onderweg geweest, en toen kwamen we aan bij 'ponyfarm De Ombos'. op dat moment stonden ze allemaal in de wei, er werd uitgemest, en opeens begonnen mijn ouders tegen die handelaar te banketstaaf dat ze een pony voor me zochten!! Ik helemaal happy
Die vent zei dat we de volgende dag nog maar es terug moesten komen, dan stonden ze op stal. Dus, wij de volgende dag weer terug. Ik natuurlijk 100% blij.. Hij vroeg wat we zochten en in welke prijsklasse. Hij had een hele leuke, zei ie, was alleen een beetje prijzig. Toch gereden, en idd het was een dressuurtoppertje. Mocht ook wel, kostte 15000. Dus verder gekeken wat ie had. En toen zag ik Navy staan!! Love at first sight.. Ik rijden, ging voor geen meter, maar die man vertelde dat ze vier maanden had stilgestaan en nog jong was, dus daar kon ik wel wat van begrijpen. Hij zei dat t een NRPS was, half Arabisch, half Trakhener. En ze moest 5 jaar zijn, L Dressuur en L springen lopen
Helaas, hebben we d'r niet gekeurd.. Naderhand bleek het dus een Dravertje van 9 te zijn, die alles deed behalve Dressuur
Maar goed, een week later, was ze van mij, een dag voor mijn verjaardag.. En, na anderhalf jaar is ze EINDELIJK wat meer gevorderd op Dressuur terrein.. Maar nog lang nie genoeg