Mirage zo goed als verkocht!!!!!!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

IngridM

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-06-03 09:18

Ilse schreef:
Ik hoop dat het helemaal goedkomt voor je! Je hebt waarschijnlijk mijn verhalen toen over Revanza ook gelezen?

ja en dat wil ik dus echt voorkomen!!!! Ik ga zondag ook eerst kijken waar ze terecht zou komen. Mensen kunnen bv. wel zeggen dat ze weidegang hebben, maar dat wil ik eerst met eigen ogen zien....

sonjabelgium

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-03 11:21

Goed gedacht ... om die reden heb ik de verkoop van mijn pony gestopt, mensen hadden onvoldoende ervaring ook.

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-03 11:27

Ik heb mijn pony toen der tijd aan een vriendin van mij verkocht, uiteindelijk is hij niet kort daarna via een aantal omwegen naar Italie gegaan.......Garanties heb je nooit, vertrouw niemand anders dan jezelf. Leg alles contractueel goed vast en blijf het altijd in de gaten houden. Ik had het ook contractueel goed vastgelegd maar ik was al een maand niet wezen kijken..............En iets wat weg is kan nou eenmaal niet meer teruggetoverd worden...........Kijk alsjeblieft goed uit en nogmaals vertrouw helemaal niemand behalve jezelf..........Ik hoop voor je en voor Mirage dat dit is wat het lijkt te zijn, echt waar!