Heel veel succes met je keuze
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
.
Ik kan moeilijk nee zeggen, maar ik heb ook gewoon heel veel energie. Ik ben echt een proactieve persoonlijkheid zeg maar. Ik loop ook graag een beetje extra hard als ik denk dat ik mensen daar blij mee maak. En ik ben een perfectionist, dus alles moet ook goed gedaan worden....daarmee zit ik mezelf in de weg natuurlijk.
Ik rijd elke avond dus rond die tijd ( m.u.v. de dagen dat ik les heb ).
Ik heb in ieder geval altijd een gespreksonderwerp

scoxxx schreef:Eerlijk gezegd is het voor mij totaal niet herkenbaar. Zelf een 40-urige baan, 5 paarden en ik rij 15 a 20 uur in de week momenteel mijn paarden.
Maar, ondanks het feit dat ik veel rij, vraag ik me toch af 1. Is het paard ongelukkiger als ik er niet mee rij? 2. verantwoordelijkheid t.o.v het dier dat je gekozen hebt: mijn leven is druk en dus ga jij de deur uit...???
Zesiram schreef:Vrijwilligerswerk e.d. heb ik ondertussen ook opgezegd, maar ik heb een onzettend grote maatschappelijke motivatie. De tijd die ik nu vrij heb gemaakt, zou ik graag in de ouderraad o.i.d. zitten op de KDV van mijn dochter.

) Ik zit met hetzelfde dilemma. Alleen is mijn paard inmiddels al 15 en is ze al 12 jaar bij ons... Ik kan het niet over mijn hart verkrijgen om haar (voor mijn gevoel) te 'dumpen', alhoewel mijn hart zegt dat ik er (financieel, fysiek en psychisch) wel beter aan zou doen...
) waar ik aandacht aan moet geven.

Ik heb zelf mijn twijfels of je zonder Zion kan.