Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
KiWiKo schreef:Ik zeg altijd gekscherend op de zaak dat sommige clienten echt denken dat we de hele dag bij de telefoon zitten te wachten tot hun uiteindelijk een keer bellen en we wat te doen hebben
Ineke2 schreef:KiWiKo schreef:Ik zeg altijd gekscherend op de zaak dat sommige clienten echt denken dat we de hele dag bij de telefoon zitten te wachten tot hun uiteindelijk een keer bellen en we wat te doen hebben
Haha precies... Wij hebben regelmatig particulieren klanten en volgens mij denken veel van die mensen inderdaad dat wij niks anders te doen hebben dan hun zending af te handelen
daffodil schreef:Nou zo zit ik dus echt niet in elkaar, maar net wat ik eerder zei je rekent ergens op en dan gebeurt er niets en dat is vervelend! Had wel vorige week een verjaardag waar ik nu zonder kadootje aan kwam zetten. Tuurlijk is dat niet onoverkomelijk maar normaal gesproken als ik bij haar iets bestel is het zó binnen en daar rekende ik nu ook op, das toch niet raar??
Citaat:ben het met je eens dat er eigenlijk een vervanger moet zijn die de zaakjes regelt, of op zijn minst een afwezigheidsmail rond stuurt (kun je instellen in je outlook. Als je dan een email stuurt krijg je een automatisch bericht terug waarom iemand niet aanwezig en hoelang het ongeveer duurt voor iemand weer aanwezig is)
Als alles netjes geleverd wordt, zal ik ook zeker gewoon nog eens daar bestellen. Ik vind het erg netjes van haar dat ze hier een bericht heeft achter gelaten en mij heeft gebeld! MirZam schreef:Ik stel het contact naar aanleiding van dit topic ook zeer op prijs!
Ik moet helaas nog even wachten, ivm met levering van de leverancier, maar dan weet ik het tenminste!
Ik heb geen deken besteld..