Branca schreef:Pffffffffffff WEER zo een...
Die kan dus aan een ander duurder verkopen.
Je wordt er doodmoe van.
Zo zijn er ook mensen aan wie je een prijs vraagt.. en die dan mailen dat jij een bod moet doen, want daar gaan ze vanuit.. of dat ze wachten wwat het op internet doet.Of ze zetten een 'bieden vanaf' prijs er neer... maar ze willen er uiteindelijk veel meer voor vangen.
?
Ik moet heel eerlijk zeggen dat ik dat ook wel eens doe en het dus eigenlijk niet echt raar vind
Laatst had ik een PS 2 met allerlei spellen en acc. te koop maar ik wist totaal niet wat ik ervoor moest vragen dus heb ook gewoon afgewacht wat mensen er ong voor wouden bieden
En ik heb ook wel eens zo'n reactie gehad vond ik toen ook niet raar
Ik ben ooit eens goed ''bedonderd'' via marktplaats
Vriendinnetje zocht een gezelsschap paard voor haar paard
Uiteindelijk op marktplaats een ruin gevonden welke door blessure gratis af te halen was
Gemaild met betreffende vrouw en de reden van de blessure was heel plausibel dus dat geloofde ik wel
Na heen en weer mailen uiteindelijk telefonisch contact gehad en een afspraak gemaakt om te komen kijken
Wij met goede moed op weg op de dag van de afspraak
We komen uiteindelijk aan op de plaats van bestemming en bellen vrolijk aan waarop een vrouwtje open doet en vraagt wat we willen
Na ons voorgesteld te hebben begreep ze er helemaal niks van en wij nog minder want we hadden toch afgesproken
Wat bleek nu :
We waren al nummer zoveel aan de deur voor een paard en ze was er helemaal flauw van
Ze had niks met paarden heeft ook geen paard en kent niemand met een paard
Er was dus gewoon iemand bezig met mensen voor de lol naar haar huis te sturen
Er bleken dus al mensen met trailer en al voor de deur te hebben gestaan en deze mensen waren not amused
We hebben ons telefoonnummer maar achtergelaten voor het geval de eventuele politie er wat mee wou doen
Hebben er verder nooit weer wat van gehoord