Begrijp ik hieruit dat zijn ouders gescheiden zijn? Lekkere geinteresseerde opmerking idd , leuk komt dat over.
holly
Geplaatst door de TopicStarter: 06-06-03 10:56
.
Laatst bijgewerkt door holly op 16-06-24 03:43, in het totaal 1 keer bewerkt
Bonnigje
Geplaatst: 06-06-03 11:21
hee, laat je plezier er niet door bederven hè! Voor Tib is het het minst leuk natuurlijk. maar zorg dat je gewoon lekker bezig blijft zoals je dat nu doet! Jullie gaan hartstikke lekker zo!
holly
Geplaatst door de TopicStarter: 06-06-03 11:46
.
Laatst bijgewerkt door holly op 16-06-24 03:43, in het totaal 1 keer bewerkt
sharief
Geplaatst: 06-06-03 13:51
Leuk dat je vriend het zo geweldig vond! ik zou ook wel willen dat die van mij zover kwam... Ik dring niet aan, ik ben al blij dat ie geen "nee" zegt als ik begin over een paard kopen als we eigen grond hebben. Hij vind het eigenlijk doodeng dat ik paardrij (reed)--nu zwanger--
Jammer van de mindere reactie, lekker links laten liggen zo'n opmerking en blij zijn dat jullie nu een gedeelde hobby hebben!
Siggy
Geplaatst: 06-06-03 23:05
Geweldig dat je vriend nu zo enthousiast is, die mannen moeten gewoon eerst een beetje de kat uit de boom kijken voordat ze paarden leuk durven vinden joh !!! Hetzelfde met mijn vriend; vorig jaar ons eerste paard gekocht, jaja, was leuk voor mij en hij wilde haar best wel even vasthouden, maar het was mijn hobby (klinkt heel bekend he), nu 1 jaar later hebben we er zonder morren een shetje bijgekocht, haalt mijn vriend regelmatig de paarden in/uit de wei, is hij begonnen te leren longeren (en ja, daar horen hoeven uitkrabben en hoofdstel omdoen dus ook bij) en hebben we net deze week er nog een jaarling X-tinker bij gekocht (waar hij bijna nog enthousiaster over was dan ik), dus ik zie hem ook nog wel eens op een paard klimmen (hij zegt nu nog dat hem dat niks lijkt)