Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Kudapelatih schreef:Ik kan dan echt mijn mond niet houden hoor.
Ik loop op diegene af en vraag waarom ze dit doet en waar het voor nodig is
Ook vraag ik of er niet meer wegen zijn die naar Rome leiden om het voor elkaar te krijgen wat zij van hem wil.
mocht ik zelf een oplossing zien zal ik zeker die tip ook meegeven.
Een keer was het op de manege zo erg dat ze een veulen helemaal lens aan het slaan waren.
Toen heb ik een zweep gepakt en heb hun geslagen. (ben wel van de manege afgetrapt daarna)
. Kudapelatih schreef:Ik kan dan echt mijn mond niet houden hoor.
Ik loop op diegene af en vraag waarom ze dit doet en waar het voor nodig is
Ook vraag ik of er niet meer wegen zijn die naar Rome leiden om het voor elkaar te krijgen wat zij van hem wil.
mocht ik zelf een oplossing zien zal ik zeker die tip ook meegeven.
Een keer was het op de manege zo erg dat ze een veulen helemaal lens aan het slaan waren.
Toen heb ik een zweep gepakt en heb hun geslagen. (ben wel van de manege afgetrapt daarna)
mick75 schreef:Je kan als voorbijganger niet altijd zien of een harde aanpak niet een beetje nodig is op dat moment. Je ziet alleen maar dat het paard een lel krijgt, zonder de voorgeschiedenis te weten. Voor het zelfde geld is het paard al tijden aan het klieren en pakt de ruiter net even door als jij langsloopt en ik kan me voorstellen dat een ruiter die net op het punt is goed door te pakken het niet waardeert als er commentaar geleverd word door een toevallige voorbijganger.