Mijn paard kan echt troosten!

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Revanches

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-10 22:45

Dit is meer iets voor PP.
Daarom van OPG-->PP.

ietjelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-10 22:47

ik herken dit duidelijk ja!
ook met de hond ja, komt ook altijd naast me zitten en op mijn buik staan als ik zit

tootje71

Re: Mijn paard kan echt troosten!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-10 22:53

helaas ik niet.. we hebben onze pony moeten laten inslapen en ik was zo verdrietig en zocht steun bij mijn paard.. helaas die deed haar oren in de nek en was heel lelijk tegen mij,, ik moet wel vertellen dat het een zeer dominante en trotse dame is maar ik had graag met haar wat steun gezocht.....

essie_blue

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-10 22:56

Prachtig gevoel he..
mijn pony doet juist eigenlijk 'niks'
terwijl hij normaal best drammerig enzo is.
maar dan gaat hij echt even stil staan..
zodat ik hem even lekker kan knuffelen
Haha, ik zie dan altijd enorme mascara vlekken op z'n hals zitten!

blensink

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-10 23:08

Heerlijk he dat je zo´n grote knuffel hebt die je troost als je het nodig hebt.
Het is een geweldig gevoel en ik ken het ook.
Ben ook geen huilebalk maar als ik huil huil ik goed :o .
Flash komt dan ook heel zachtje naar me toe, kriebelt met haar lippen in mijn haar en blaast zachtjes in mijn nek.
Na een tijdje is ze het zat (dit komt denk ik omdat ze ook hard voor zichzelf is) en begint met haar hoofd zachtjes tegen me aan te drukken.
Alsof ze wil zeggen nu is het genoeg en gaan we weer verder :D .

Muzefee

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-10 16:00

Mooi is dat om mee te maken. :)

Ik ben eigenlijk nooit in verdrietige toestand op stal geweest, zet het vaak opzij, maar laatst ging ik even lekker op de grond zitten bij m'n pony in de stal en kwam ze bij me staan, hoofd naar beneden, ogen op kwart voor 9 en zo hebben we even gestaan, ik haar lekker kroelen onder d'r kaak. Dat zijn momenten om van te genieten! :+: Voor zulke dingen laat ze haar eten voor wat het is.

Merel___

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-10 16:07

Prachtig is dat :+: , heb zoiets nog niet meegemaakt (heb verder ook geen eigen paard), maar als ik me niet zo fijn voel en ik kom op de manege dan doet een uurtje paardrijden wonderen. Lijkt me geweldig om een keer mee te maken, ik krijg binnenkort een eigen paard, en ik heb zo'n paardje voor mijn gevoel altijd echt even nodig om bij uit te huilen, ik heb vaak het gevoel dat paarden dingen beter begrijpen dan mensen .

Toogfilosoof

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-10 16:12

Ik ben ook niet echt zweverig, maar mijn merrie kwam ook naar me toe, en legde haar hoofd op mn schouders, om vervolgens zachtjes te blazen. Ze kon op dat moment al het gras in de wei opeten, maar ze ging lekker met mij kroelen :+:

Diesel_09

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-02-10 18:07

tootje71 schreef:
helaas ik niet.. we hebben onze pony moeten laten inslapen en ik was zo verdrietig en zocht steun bij mijn paard.. helaas die deed haar oren in de nek en was heel lelijk tegen mij,, ik moet wel vertellen dat het een zeer dominante en trotse dame is maar ik had graag met haar wat steun gezocht.....

Jammer is dat dan he tootje ?
Zeker als je het juist even nodig hebt,,

Diesel_09

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-02-10 18:08

xhaflinger schreef:
Prachtig is dat :+: , heb zoiets nog niet meegemaakt (heb verder ook geen eigen paard), maar als ik me niet zo fijn voel en ik kom op de manege dan doet een uurtje paardrijden wonderen. Lijkt me geweldig om een keer mee te maken, ik krijg binnenkort een eigen paard, en ik heb zo'n paardje voor mijn gevoel altijd echt even nodig om bij uit te huilen, ik heb vaak het gevoel dat paarden dingen beter begrijpen dan mensen .

Ja ik denk ook dat paarden wat dat betreft wat extra voelsprieten hebben ;)

Diesel_09

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-02-10 18:11

Muzefee schreef:
Mooi is dat om mee te maken. :)

Ik ben eigenlijk nooit in verdrietige toestand op stal geweest, zet het vaak opzij, maar laatst ging ik even lekker op de grond zitten bij m'n pony in de stal en kwam ze bij me staan, hoofd naar beneden, ogen op kwart voor 9 en zo hebben we even gestaan, ik haar lekker kroelen onder d'r kaak. Dat zijn momenten om van te genieten! :+: Voor zulke dingen laat ze haar eten voor wat het is.

Ja dit was voor mij eigenlijk ook de eerste keer, vandaar dat ik er ook zo verbaasd over was...
Maar die momentjes van gewoon samen even stil zijn en kriebelen ken ik ook, en is ook heel fijn :D

Diesel_09

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-02-10 18:12

blensink schreef:
Heerlijk he dat je zo´n grote knuffel hebt die je troost als je het nodig hebt.
Het is een geweldig gevoel en ik ken het ook.
Ben ook geen huilebalk maar als ik huil huil ik goed :o .
Flash komt dan ook heel zachtje naar me toe, kriebelt met haar lippen in mijn haar en blaast zachtjes in mijn nek.
Na een tijdje is ze het zat (dit komt denk ik omdat ze ook hard voor zichzelf is) en begint met haar hoofd zachtjes tegen me aan te drukken.
Alsof ze wil zeggen nu is het genoeg en gaan we weer verder :D .

Ha lief, heeft ze toch even d'r best gedaan en laten zien dat ze er was..

Barb12

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-10 21:01

Absoluut herkenbaar! Paarden en merries in het bijzonder hebben zo'n intuitie. Mijn merrie wist bijvoorbeeld eerder dat ik in verwachting was dan ikzelf. Op een dag kwam ik op stal en deed ze heel raar tegen me. Ze gaf me kleine duwtjes en snoof heel hard. De volgende dag het zelfde. De dag daarop kwam ik er achter dat ik in verwachting was. Ze was daarna alleen maar heel voorzichtig met me. Mijn kinderen verdedigde ze ook alsof ze van haar waren. Als ik verdrietig was was ze altijd heel rustig en legde haar neus tegen mijn borst of in m'n haar. Helaas is ze er niet meer maar ik hoop dat ik met mijn nieuwe paardje net zo'n band op kan bouwen.

Elles

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-10 09:58

PP ->> VvvD

kensha

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-10 11:08

Elles schreef:
PP ->> VvvD

Jullie moderators kunnen ook niet belissen zeg :+