Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
.
. 
Voor zulke dingen laat ze haar eten voor wat het is.
, heb zoiets nog niet meegemaakt (heb verder ook geen eigen paard), maar als ik me niet zo fijn voel en ik kom op de manege dan doet een uurtje paardrijden wonderen. Lijkt me geweldig om een keer mee te maken, ik krijg binnenkort een eigen paard, en ik heb zo'n paardje voor mijn gevoel altijd echt even nodig om bij uit te huilen, ik heb vaak het gevoel dat paarden dingen beter begrijpen dan mensen .
tootje71 schreef:helaas ik niet.. we hebben onze pony moeten laten inslapen en ik was zo verdrietig en zocht steun bij mijn paard.. helaas die deed haar oren in de nek en was heel lelijk tegen mij,, ik moet wel vertellen dat het een zeer dominante en trotse dame is maar ik had graag met haar wat steun gezocht.....
xhaflinger schreef:Prachtig is dat, heb zoiets nog niet meegemaakt (heb verder ook geen eigen paard), maar als ik me niet zo fijn voel en ik kom op de manege dan doet een uurtje paardrijden wonderen. Lijkt me geweldig om een keer mee te maken, ik krijg binnenkort een eigen paard, en ik heb zo'n paardje voor mijn gevoel altijd echt even nodig om bij uit te huilen, ik heb vaak het gevoel dat paarden dingen beter begrijpen dan mensen .
Muzefee schreef:Mooi is dat om mee te maken.
Ik ben eigenlijk nooit in verdrietige toestand op stal geweest, zet het vaak opzij, maar laatst ging ik even lekker op de grond zitten bij m'n pony in de stal en kwam ze bij me staan, hoofd naar beneden, ogen op kwart voor 9 en zo hebben we even gestaan, ik haar lekker kroelen onder d'r kaak. Dat zijn momenten om van te genieten!Voor zulke dingen laat ze haar eten voor wat het is.
blensink schreef:Heerlijk he dat je zo´n grote knuffel hebt die je troost als je het nodig hebt.
Het is een geweldig gevoel en ik ken het ook.
Ben ook geen huilebalk maar als ik huil huil ik goed.
Flash komt dan ook heel zachtje naar me toe, kriebelt met haar lippen in mijn haar en blaast zachtjes in mijn nek.
Na een tijdje is ze het zat (dit komt denk ik omdat ze ook hard voor zichzelf is) en begint met haar hoofd zachtjes tegen me aan te drukken.
Alsof ze wil zeggen nu is het genoeg en gaan we weer verder.