Sneeuw en vorst: lente, kom snel!!!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

pyrrhus

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-10 22:05

ja ook ik ben toe aan lente...... 8-) Heb tot afgelopen zaterdag goed door kunnen rijden, veel werk om de boel sneeuw en redelijk vorst vrij te houden dat wel :Y) , maar ik kon gewoon rijden! maar toen ging het regenen op een ondergrond die bevroren is en vervolgens weer vriezen.... tja nu kan ik met koek en zopie langs de bak gaan staan :( . Ik zeg weg met die troep! Als ik wil schaatsen ga ik wel naar een binnenbaan en als ik sneeuw wil zien ga ik wel op wintersport! we wonen toch niet op de noordpool zeg ;(

Destino

Re: Sneeuw en vorst: lente, kom snel!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-10 07:49

Ik ben het ook helemaal zat hoor!
Paardje kan niet meer naar buiten door dit weer..
Laat de lente maar komen.

jingles11

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-10 10:31

Ik ben ook hard toe aan lente! Vanochtend bij mensen een paardje gelongeerd in een buitenbak, ben nog bevroren!!!!!

ET_Zoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-10 11:05

pyrrhus schreef:
ja ook ik ben toe aan lente...... 8-) Heb tot afgelopen zaterdag goed door kunnen rijden, veel werk om de boel sneeuw en redelijk vorst vrij te houden dat wel :Y) , maar ik kon gewoon rijden! maar toen ging het regenen op een ondergrond die bevroren is en vervolgens weer vriezen.... tja nu kan ik met koek en zopie langs de bak gaan staan :( . Ik zeg weg met die troep! Als ik wil schaatsen ga ik wel naar een binnenbaan en als ik sneeuw wil zien ga ik wel op wintersport! we wonen toch niet op de noordpool zeg ;(

Helemaal mee eens :Y)

yoann

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-10 12:25

Wat ik het meest frappant aan mezelf vindt is, dat ik in het buitenseizoen naar het binnenseizoen verlang en vice versa 8)7 ..
Heb het nu ook weer helemaal gehad met dit druilweer!
Maar, als ik er dan aan denk dat we straks weer naar buiten gaan en die druildagen die daar weer bij komen kijken, brr wordt ik ook niet happy van...Want je hebt in de zomer van die dagen dat je denkt, we verzuipen met elkaar op concours :') ! Ach ja, er is altijd wel wat,pff :D ...

x_mnq

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-10 13:29

lente lente lente!
Ik wil m ook! gister voor t eerst weer gelongeerd, maaar vandaag na al die regen is de bak weer niet te doen |(
ben gek op sneeuw en schaatsen, maar voor de paardensport is t echt vervelend!

Emaartje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-10 18:11

Ik wil ook lente!!!!!!!!!! heb ook al maanden niks meer kunnen doen,zelf erg ziek geweest en jah het weer,beschik ook alleen over een buitenbak,dus ja,en het bos met hem in gaan is te gevaarlijk veelste te fris ook...dus laat de lente maar komen.....

lonnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-10 21:47

hier ook ellende. Ik ben net dit jaar verhuisd van manege met binnenbak naar boer met buitenbak. Met de gedachte: Ach, als het winter is rijd ik wel buiten of een paar weken niet. inmiddels zijn die weken maanden geworden en ben ik ook zwaar gefrustreerd. Buitenbak is niet te rijden en met die sneeuw is het ook op de wegen niet te doen. Verplichte rust dus, ik ben alleen maar hele dagen aan het zeulen met water en ik haal elke dag een paard onder de modder naar binnen. MEer valt er niet te doen nu.

Ik baal er echt van, ben eind november voor het eerst L1 gestart, ging hartstikke lekker, maar ik kan straks dus ook weer helemaal de draad gaan oppakken ben ik bang

Olijkje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-10 21:48

Ik heb ook al eeuwen niet gereden, heb ook geen buitenbak dus vandaar.. Echt superrot, ze is al haar bespiering kwijt enzo..

EvaPony

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-10 10:41

Hiero ook 1tje ;(

daliam

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-10 20:04

Ook ik ben het spuugzat, laat de lente snel komen dan kunnen de paardjes lekker naar buiten!!!

gohya

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-10 20:06

Ik ben al vanaf dec. aan het aftellen wanneer de lente begint.
Dus nog 3½ week [1mrt. Lente in de natuur].

Meloen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-10 20:10

Hier wel binnenbak..
Maar ik mis echt dat de paarden niet in de wei kunnen...
En tja, elke dag naar m'n paard lukt niet. Dus ik word het ook echt beu

_Jessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-10 20:13

Nou misschien als we allemaal hard hopen dat de lente eerder komt :P
2010, 20 maart 18:32 < Dan is het lente bij ons hihi (astronomische lente)
Gelukkig staat die van mij nog wel buiten maar echt een succes is het niet. Hij wordt het wandelen ook wel een beetje zat en ik ook.

Candace

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-10 20:14

Ik ben ook zoooo toe aan de lente! Ik wil echt heel graag weer lekker kunnen trainen, heb eindelijk mijn startkaart aangevraagd en wil natuurlijk wel kunnen starten als hij binnen is! De bak is één grote blubzooi!

Yesorno

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-10 20:22

Ik wil oook zoooooooo graaag lente !!!
Ik heb 12 december voor het laatst gereden. Twee weken terug heb ik 10 minuutjes gestapt met de pony's, maar de dag erna begon de ellende weer; sneeuw. Ik wil zo graag weer aan de bak (of in de bak :D). De pony's staan midden in het bos en de plaats waar ze staan ligt ook iets hoger (heuvel) en het scheelt gewoon net een graadje. Als bij mij thuis alle sneeuw is verdwenen, lopen zij nog 2/3 dagen achter. Als de sneeuw en ijslaag daar dan eindelijk verdwenen is, valt er de volgende dag weer sneeuw. Ook heb ik verschillende wedstrijden moeten afzeggen, echt heel erg jammer zo'n winterstop. De winter duurt mij veelste lang..

Bravura

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-10 09:42

Zal jullie weer even uit de droom helpen....: aankomende week matige vorst en vanaf eind van de week weer meerdere dagen sneeuw! -O-

wiske23

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-10 09:44

Dit berichtje hierboven mij vind ik niet aardig |(

sandra1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-10 09:49

maar....
als ik het goed heb begrepen, blijft het ergens rond -5 graden s nachts en overdag 1 0f 2 graden
het word dus niet weer zo koud.
denk wel dat we dat toch wel hebben gehad, het meest extreeme weer:)

Destino

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-10 10:16

Maarrr woensdag én donderdag geven ze weer sneeuw op ;(

Wegbenik

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-10 10:20

Oooo alsjeblieft laat de lente weer komen!!!!!! Mijn paard staat al in totaal 6 weken stil, heb hier tussen wel geteld 5 dagen kunnen rijden en toen ging het weer, verschrikkelijk. Ik heb ook alleen een buitenbak, in de zomer is het toppie, maar nu....grrrrrrr :(

Evelyne80

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-10 14:44

Ik wil ook wel lente maar als het een beetje vriest wordt de wei ook niet zwart..... Nu met dit dooiweer is het zo gebeurd... Ze staan bij mij iedere dag buiten in een beperkt stuk wei maar als ze nu een sprintje trekken dan vliegen de kluiten je om de oren. Dat je dan niet kan rijden is wel jammer.....

Bravura

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-10 19:10

Destino schreef:
Maarrr woensdag én donderdag geven ze weer sneeuw op ;(
En de week er na ook! :D
Heb vandaag voor het eerst weer eens op mijn paardje gezeten, na al die sneeuw en ijsbanen. :D

Samirah22

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-10 19:31

idd laat de lente maar komen ik ben het echt spuugzat paardje staat al zo'n 8 weken stil en het weiland is levengevaarlijk als ik haar daar in vrij laat hou ik geen paard meer over pfff
misschien nu het dooit kan ik der dinsdag even lekker los laten in de buitenbak

lente lente !!!!!

Leonieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-10 12:08

Je zou haast gaan emigreren naar een warm zonning land :( .

Of overwinteren met je hele beestenbende in een warm zonnig land :( .

En anders een winterslaap houden met je hele beestenbende :( .

IK WIL GEEN SNEEUW MEER :( !!