hoe komen jullie aan je instructie?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Nathalie1981

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-03 14:12

Mijn instructrice heb ik uit het telefoonboek. Ze geeft priveles aan mij en een vriendin op haar paarden (dressuur en springen en af en toe een buitenrit). Wij betalen als we samen gaan 15 euro voor een uur, maar ga ik alleen dan moet ik 24 euro betalen.

MirandaB

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-03 16:19

Mijn instructrice komt ook van marktplaats.
Ik heb zelf een advertentie gezet en kreeg een mailtje van haar.
Ik heb haar langs laten komen en dat klikte.
Gediplomeerd en ik ben super tevreden met haar...
Ze komt bij mij op stal lessen.. Ik heb zelf geen vervoer maar zo wel elke week priveles!

proudmama

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-03 16:52

De eerste paar jaren stonden wij op stallen waar de eigenaars ook meteen de prive-lessen gaven.
De laatste twee jaar stonden we op een manege bedrijf waar de eigenaar bepaalde wie er op zijn stal les mocht geven.
Slim want hij eiste een gedeelte van het lesgeld 18euro voor een half uur betaalde ik daar .
Gelukkig was een van de instructrices het waard
Maar de dochters konden dan maar wel om de week lessen,de ene week de een en de andere week de ander(Wel goed hoor anders was het ook teveel voor Magic geweest.)
Toe het daar steeds slechter werd raadde zij ons deze stal aan,met de mededeling dat zij dan mee zou gaan.
Nu hoef ik de stal eigenaar geen percentage meer te geven en betaal ik 25 euro voor een uur *LOL*

SheMellon

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-03 19:51

Mijn instructeur heb ik ook op marktplaats gevonden.
Ik betaal minder dan 30 euro maar dat is omdat ik dichtbij woon. Als ik verder weg in zuid holland had gewoond had ik wel 30 euro moeten betalen.

Lepeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-03 20:06

Tsjah... Haha!
Nou, toen ik nog bij een manege reed kende ik iemand die daar ook reed, en die een eigen paard kreeg. Ze heeft daarmee een tijdje op die manege gereden en daarna ging ze over op priveles van iemand die ze toevallig kent en ook les geeft bij een ponyclub.
Toen kreeg ik een verzorgpony in de buurt en ze vroeg of ik een keer mee wilde lessen met die pony. En daar zei ik geen nee tegen. Zo is het dus gekomen dat ik nu een keer in de week ongeveer 3 kwartier les heb, soms prive, vaak met zijn tweeen, voor 5 euro. Das heel mooi, toch? Cool

Ik rijd er trouwens wel zelf naar toe, maar das wel mooi want dan hebben we gelijk een warming-up en kunnen we gelijk aktief beginnen in de les. Haha!

The_man

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-03 20:35

Mijn instructeur is mijn Oom. hij vroeg of ik niet van hem les wilde krijgen, omdat ik steeds vaker bij hem kwam om met de paarden te helpen. En toen heb ik met mijn ouders overlegd en mocht ik bij hem komen lessen!

Hdoortjez

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-03 09:33

mijn dressuurinstructie krijg in van een grand prix ruiter die bij ons op stal staat. hij rijdt ook door heel nederland dus wie weet is het gewoon een kwestie van mensen bellen en vragen of ze nog een plaatsje voor je hebben. zo heb ik ook een tijdjebij herman wientjes gelest. hij rijdt ook door heelnedeland. ik betaal wel meer dan 30 euro per uur. daarom rijd ik ook om de week bij hem. mijn paard is er heel errug van opgeknapt.

springles wordt gegeven bij de pensionstal door een gediplomeerd en enthousiast springruiter/instructeur. we betalen 8 euro per uur en zitten met maximaal 4 mensen in de les.

probeer eens bij mensen in de buurt te vragen hoe zij hun lessen regelen.is er geen vereniging bij jein de buurt waar instructeurs lesgeven die ook thuis komen? succes met zoeken.

Tigger

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-03 17:28

Ik heb een advertentie geplaatst. Nu heb ik les van een heel fijne instructrise. Gediplomeerd. Ik wil wel vragen of ze nog tijd heeft? Proeflesje kan nooit kwaad toch? Bathmen wil ze vast wel heen.

AnnaBabs

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-03 18:03

Mijn instructrice heb ik (of ja ik...mijn zusje eigenlijk) van marktplaats. Ze doet het 3e jaar van Deurne en ik merkte na een paar lessen al een enorme vooruitgang! Misschien ook een ideetje? een advertentie zetten op marktplaats...nee heb je en ja kun je krijgen toch?