Wordt het KWPN minder belangrijk?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-03 20:39

Maar valt 'basissport' dan onder 'recreatief' of 'professioneel'? Of is daar nog een heel groot gebied tussen? Gewoon even nieuwsgierig, aangezien de termen 'recreatief' en 'professioneel' in dit topic al een paar keer zijn langsgekomen.

axeltje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-05-03 22:59

Ik denk dat basissport toch wel tussen recreatief en professioneel in zit.
Er zijn ook mensen die het wel leuk vinden om eens een wedstrijdje te rijden maar niet zo nodig professioneel bezig willen zijn.
Tussen recreatief en professioneel in zit voor mijn gevoel wel heel wat!

Pellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-03 08:57

Het KWPN heeft mij nog nooit wat gedaan.

Ik denk dat de Nederlanders in de loop der jaren zich gewoon goed hebben bekwaamt in het fokken van vele rassen. Het zal ongetwijfeld één van de kwaliteiten zijn, net als schepen of zeekeringen bouwen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-03 12:21

Proffesioneel: Iemand die 20 paarden op stal heeft, en er van moet leven. Dat noem ik proffesioneel.

Recreatief: Wij allemaal, aangezien voor het gros wat hier zit het puur hobby is, ook al doen ze daarnaast wat handel, of rijden ze er wat. Zolang je er niet van hoeft te leven is het gewoon recreatief!

ibikus

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-03 12:23

Zo kan je het ook niet stellen,
dan is Antoinette Fallandt ook een crea-bea *LOL*
Die heeft maar drie paarden en hoeft er niet van te leven.

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-03 12:23

Maar bij de term 'recreatief' wordt vaak gedacht aan mensen die geen wedstrijden rijden. Vandaar ook mijn vraag en de evt. verwarring die die term kan opleveren.

ibikus

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-03 12:40

Ik zie mijzelf als recreatieveling... Ik heb een paar paarden, evt. ook voor de verkoop en ik rijd regelmatig wedstrijden op basisniveau.