Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
[/quote]z0rr0 schreef:oke, dat is logisch, als je geen enkel paard onbetrouwbaar vind dan snap ik dat je er gewoon op gaat..
maar in dit geval staat er wat je doet als je het onbetrouwbaar vind en veel mensen zeggen rustig dat ze er dan gewoon opstappen..
dat lijkt me niet echt logisch

)Ik rijd nu 1 jaartje op de manege
Ik ben wel eens van een pony afgevallen en toen ben ik er voor de laatste 5 minuten gewoon weer opgegaan.Toen mocht ik nog niet zelf kiezen op welke pony ik wou (beginnersles) en over een paar weken zat ik weer op die pony!Hij was heel braaf!Later in de 1uursles deed die pony ook nog een andere keer heel irri (zat telkens te bokken in de hoeken).Toen heb ik even een maandje gew8 en toen ik nog een paar keer op lastigere pony's had gereden ben ik er weer opgegaan heb er 2 uur gereden zonder beugels enzven het ging super!
Ze gaf daarna geen kick meer, maar een paar dagen daarna had ik een cowclinic en toen was ik nog steeds zenuwachtig, omdat mijn pony heel dominant kan zijn tegen andere paarden. z0rr0 schreef:toch grappig hier! ik heb duidelijk gezegt als ik een paard niet vertrouw stap ik er niet op!
dus ik bekijk wel of een paard te vertrouwen is voor ik er op stap!
niet zo dat ik vrijwillen iets laat breken ofzo hoor
denk dat mensen het een beetje verkeerd begrijpen
als ik van te voren weet dat een paard levens bedreigend is ga ik er niet op zitten!!!
maar ik vind dat je niet eerst er leuk op moet stappen en vervolgens moet denken ik vind hem toch wel eng en hem op stal moet zetten.
. Maar als ik er dus afgevallen ben vind ik wel dat ik er nog eventjes, al is het maar heel kort, er op moet voor mijn eigen gevoel. Anders word ik toch bang.