Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Ik wist dus wel wie het gedaan had, meisje was de dag erna met dr paard vertrokken en had zelfs al het hooi van de eigenaar van de wei verkocht via internet!
MysticTinker schreef:Mij is zelfs eens een heel duur flesje hoevenspul gestolen, bij de uitloopstal waar mijn paard staat, en waar in totaal maar 3 paarden stondenIk wist dus wel wie het gedaan had, meisje was de dag erna met dr paard vertrokken en had zelfs al het hooi van de eigenaar van de wei verkocht via internet!

Thirza schreef:Zo is bij mij een duur hoofdstel gejat uit een afgesloten kast tijdens mijn vakantie. Ik wist wie het gedaan had maar die was dus ook vertrokken met der paard toen ik terug kwam van mijn vakantie.
Is niet fijn dit, gelukkig kan ik waar ik nu sta alles laten liggen, dat is maar goed ook aangezien ik een flinke rommelkont kan zijn![]()
Ik zou ook een val neer laten leggen door iemand van het bestuurd.
maar ongeveer een kwartiertje denk ik?? langer niet want ik heb intussen een paard op en afgezadeld, dat duurt nooit zo lang en toen waren ze daarna weg.. Anoniem schreef:Kun je niet gewoon op al je borstels een zonnetje tekenen met water vaste stift. Of gewoon je naam er opzetten?