Hoe triest kun je zijn? Gore PEDO!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

tukker

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-03 22:03

Komt me bekend voor.
Had ook me nummer op marktplaats gezet. Fiets ik in het donker door de weilanden en daarna moest ik door het bos. Telefoon gaat heb ik zo`n viespeuk heb je een vriend. Ik was behoorlijk overdonderd nee zei zegt hij dus je bent nog maagd. Opgehangen en keihard naar huis gesjeest. Ik was toch wel heel erg geschrokken. Kwam voornamelijk ook in welke omgeving ik zat maar toch. Je zet je nummer in goed vertrouwen neer maar ja.

Pauline

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-03 22:44

Echt heel erg vreemd, sommige mannen..Boos! Wat dat betreft heb ik ook een heel groot vooroordeel tegen boertjes alleen (zonder vrouw) en stapels ponietjes en meisjes op het terrein. Kan niet goed gaan, is mijn ervaring

Sypheron

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-03 22:47

Pfff lekker dan... slaat weer helemaal nergens op zoiets... heb je zijn telefoonnummer niet ergens?

Mrijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-03 09:41

Hahaha, er is echt helemaal niets veranderd de laatste 20 jaar... Toen ik 11 was heb ik een keer een advertentie gezet in het plaatselijke krantje (Hilversum) en toen werd ik gebeld door een vent die uiteindelijk vroeg of ik ook spelletjes met zijn hond wilde doen... Ik dacht serieus dat het over spelen met de honden ging (met een bal of stok oid), maar het werd mijn moeder al snel duidelijk dat er sexspelletjes werden bedoeld... Ik was notabene 11!
Die engerd is toen zo stom geweest om aan te geven waar hij woont, dus mijn ouders hebben er meteen de politie op af gestuurd. Stel je voor dat ik daar had gestaan in al mijn onschuld...

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-03 09:54

ik heb ook wel eens zoiets gehad. Ondertussen al wel 20 jaar geleden maargoed. Ik had toen mijn ponny Bassie en die kon buiten nog al eens druk zijn dus ik hulp gevraagd via een advertentie in de krant. Bel er ene kerel op die begon dat mijn pony waarschijnlijk te laat gecastreerd was en dat hij dus last had van zijn mannelijke hormonen (en de gevolgen van het last hebben van die hormonen) Ik stond natuurlijk met mn bek vol tanden en ik heb het stug volgehouden dat ik absoluut niet begreep waar hij het over had...........uiteindelijk hing hij uit pure frustratie maar op......hihihhihihi

Percy

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-03 10:24

Pauline schreef:
Echt heel erg vreemd, sommige mannen..Boos! Wat dat betreft heb ik ook een heel groot vooroordeel tegen boertjes alleen (zonder vrouw) en stapels ponietjes en meisjes op het terrein. Kan niet goed gaan, is mijn ervaring

Hihi, ja daar ben ik er ook al een paar van tegengekomen in de loop der jaren. Voor alle zekerheid zou ik mijn dochters daar in elk geval toch maar niet naar toe laten gaan.

Katja

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-03 12:16

Er is inderdaad niet veel veranderd in de afgelopen jaren. Had ik ook eigenlijk niet verwacht moet ik zeggen. Maar internet is wel een handig medium voor zulke griezels dus kijk inderdad uit. OOk een mobiel nummer is via somiige sites te achterhalen.

Antoinette

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-03 16:23

Nou lekker weer meid! Gelukkig ben je zo verstandig om hem gelijk af te kappen. Je moet er toch niet aan denken dat er een meisje is die er wel intrapt Scheve mond

Rare mensen heb je toch... Verward

Carolien007

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-03 21:25

venwege dit soort engerds nemen wij ook altijd een lange zweep mee als we in het bos gaan rijden. ik weet het het is niet via de telefoon. Hebben we vroeger ook wel eens gehad.
telefoon gaat
Mam ik heb iemand aan de lijn die heel hard heeft gelopen, hij is helemaal buiten adem Clown (broer, was toen 6 ofzo)
Oh, geef maar even hier (moeders)
toen bleek het dus ook een viezerik te zijn, en wat hij allemaal zei dat wil je niet weten. sindsdien hebben we ook een geheim nummer.

Elke

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-03 21:48

Wat erg zeg! Ik zou me wezeloos hebben geschrokken... al die vieze mannen tegenwoordig... Vingers aflikken

Gelukkig heb je goed terug gereageerd en is er verder niks gebeurt.

deedee19

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-03 14:48

Zo iemand is toch triest of niet dan? Ik vind overigens dat je het super hebt opgelost hoor

Shiloh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-05-03 17:34

Elke keer als mijn mobiel nu afgaat denk ik van? oh toch niet die vent he? Ik vind het helemaal niet meer leuk

vamp

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-03 17:36

getverdemme!
jasses!
je hebt echt goed gereageerd joh!

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-03 17:43

Ja ik ben wel een poosje lastig gevallen door iemand. Weet echt niet wie het is, hij kwam uit Amsterdam (zei hij). Nou ja ik woon in het noorden.
Hij vroeg dus of hij me mocht berijden als een paard.
Dus ik zo als jij zorgt voor een zadel mag jij wel een keer paardrijden, ik hoor het wel van je welterusten verder.
Hij heeft nog wel weer gebeld, alleen zei hij verder nooit meer wat. Voor mij een reden om gewoon de telefoon gewoon naast me neer teleggen en verder te gaan waar ik mee bezig was.

Cathelijne

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-03 18:04

Ik liep laatst vanaf school naar de trein toen me door een niet zo heel erg jong manspersoon "Sooo!! Lekker ding!! werd toegeroepen... Lips are sealed Kon ik van hem beslist niet zeggen Misselijk

linielin

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-03 18:24

ja zo ben ik een paar jaar geleden ook gebeld, ik was op zoek naar een verzorgpony en had een advententie bij marktplaats neer gezet. met mijn mobiele nummer. toen ging mijn telefoon.. ja de man had een bijrijder nodig. toen vroeg ik om wat voor paard het ging. ja een hengst. en wat voor ras. een wilde mustang/arabier:S dus ik ja en waar staat die enzo ja in de buurt van de brug zei hij. aleen ik dacht dat niet kon enzow maar geloofde het wel. zei hij opeens: ja hij heeft een klein probleem dus ik dacht luchtzuigen ofzowiets. dus vroeg ik wat. nou hij moet af en toe flink gerukt en gepijpt worden. nou toen vroeg hij of ik dat een probleem vond JAAAAAAAAAA> zegt hij: ja wil je mij dan een keer pijpen.. DAAAAAAAAG MENEER!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-03 18:59

getver, wat een verhalen. je wordt er weer niet vrolijk van

AmyII

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-03 19:00

Gessie! Ik zet ook nooit mijn mobiele nummer neer...
Heb zowiezo al teveel met mannen meegemaakt, om snel nog in goed vertrouwen met een man om te gaan... Scheve mond
Ik vind dat je goed gehandelt hebt Haha!

xtostarlight

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-03 19:26

gaverdamme zeg, wat een klote mensen lopen er toch rond.

ik mag zowieso van mn ouders niet m'n nummer doorgeven op internet.
eigelijk wel logisch als je zulke dingen hoort...

griebels

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-03 19:50

ER IS ZEKER WEL ACHTER TE KOMEN WIE DAT HET WAS!!!!!
(Mij is het namelijk ook gelukt!)

Bel je gsm-provider op en geef hun een datum en een tijdstip dat die viezerik gebeld heeft en ze weten zo van wie dat nummer is. Hun kunnen dat namelijk wel achterhalen. Jij krijgt het nummer niet, maar als je verteld wat hij zei: "ofwel dat hij een oude viezerik is die jonge meisjes lastig valt met pedofiele neigingen!" dan geven hun waarschijnlijk het nummer wel aan de politie die daar op hun beurt natuurlijk weer werk van maakt. Mijn inziens zeker als het om pedofiels gaat. Mocht je gsm-provider dat nummer niet aan de politie geven, dan bellen hun die viezerik zelf om hem te waarschuwen. Daar schrikken de meeste ook wel van. Je moet wel zeker zeggen dat je nog geen 16 bent!!! Is heel belangrijk omdat je dan onder de catogorie "minderjarigen" valt. Succes...

Ps laat je nog weten of je het gedaan hebt, en of het gelukt is?

Shiloh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-05-03 19:59

Ik denk dat aangifte doen geen zin heeft, de politie ziet me al aankomen. En ookal is het een enorme viespeuk! Het is volgens mij geen strafbaar feit. Volgens mij geld die aanklacht niet meer als je 16 bent, (wat ik ben) en het is NOG alleen bij een poging tot versieren gebleven. Als hij vaker gaat bellen, wat ik niet verwacht, misschien dat ik het dan alsnog probeer. Ik kan bij de politie moeilik over mijn leeftijd gaan liegen, daar komen ze zo achter, en dan nemen ze me helemaal niet meer serieus...

Ik vind dat je wel erg diep gezonken bent, als je op zo'n manier aan een vriendin probeert te komen.

Tyrza

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-03 20:05

Ik had ook jaren geleden eens een advertentie gezet dat ik les gaf. Belde er ook een hijgerige vent op of ik dus les geef en of ik vaak mijn zweepje gebruik. Of dat ook bij hem kon.... Ieeeeeuuuuwww!!!!

The_man

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-03 20:09

He getver!
Ik heb ook zoiets gehad, iemand die steeds vroeg of mijn zusje thuis was (ik heb helemala geen zusje maar goed) en dan ging hij tegen mij vertelen wat hij er allemaal mee wilde doen!
ik heb toen mijn telefoon (mobiel) ergens neergelgd en na een uurtje ofzo gekeken of ie had opgehangen en dat had ie nog niet! HAHA! lekker vele geld versplit vooor niks! (die vent dan he)

griebels

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-03 09:25

Shiloh schreef:
Ik denk dat aangifte doen geen zin heeft, de politie ziet me al aankomen. En ookal is het een enorme viespeuk! Het is volgens mij geen strafbaar feit. Volgens mij geld die aanklacht niet meer als je 16 bent, (wat ik ben) en het is NOG alleen bij een poging tot versieren gebleven. Als hij vaker gaat bellen, wat ik niet verwacht, misschien dat ik het dan alsnog probeer. Ik kan bij de politie moeilik over mijn leeftijd gaan liegen, daar komen ze zo achter, en dan nemen ze me helemaal niet meer serieus....

Met het oog op het feit dat hij het niet alleen bij jou probeert, maar misschien ook wel bij meisjes die een jaar of 13 zijn, zou ik dus wel aangifte doen. Jonge meisjes doen alles voor een verzorgpony, en begrijpen vaak niet wat zo'n viezerik nou bedoeld met zijn uitspraken...

Yentl

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-03 17:12

Gatverdamme!! Bah bah! Enne gera, niet te geloven.Ik vind dat je goed hebt gereageerd hoor Ingrid!