als je je paard te koop zet zou je daar wel voor zorgen toch?
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Je kijkt toch als eerste naar de foto's.
in de zomer is ze werkelijk een plaatje maar swinters een vies bolletje fjordenwol 
som alle minpunten op
maja wil haar ook neit na 1 maand weer op de stoep hebben staan, valt me al zwaar haar te verkopen dus afscheid is ook echt afscheid.
voor het idee)
manen, geschoren oren ed, alleen maar om de prijs op te drijven. Als je er een beetje kijk op hebt, zie je de kwaliteit van een paard door 6 lagen modder en aanverwante zaken heen.
Anne Marie schreef:Je kunt het ook omdraaien en kijken naar de potentie die het mega-uit-de-klei-getrokken beest op de foto te bieden heeft. ik zie liever een foto van een paard wat conformatief correct is, maar er niet uitziet (modder, lange onverzorgde manen, ietwat mager, oid) dan een schoongewassen Barbiepaard, met recht GEKNIPTEmanen, geschoren oren ed, alleen maar om de prijs op te drijven. Als je er een beetje kijk op hebt, zie je de kwaliteit van een paard door 6 lagen modder en aanverwante zaken heen.
Edit: @ Bon-Bon: niet zoveel mis met het soort foto's m.i. Maar waar je wel op zou moeten letten is dat heel je paard erop staat. ik mis nu op twee foto's haar voeten.

1 foto waarbij ze van voor op je af kwam, maar in t echie toen wauw
was op slag verliefd hahaha
Sjolvir schreef:Wurm (ook in de hoogte klein dingetje) van 16 op paard van 1.65, wat prima past, verkoop wegens overgang naar groter paard?
Bon_Bon schreef:dus zoek ik iemand die haar minimaal overdag hele dag buiten zet, liefst 24/7.
wat boeit dat van voren, en die ogen intereseren mij ook niet. ik wil een stand, draf en galop foto
Urielle schreef:Bon_Bon schreef:dus zoek ik iemand die haar minimaal overdag hele dag buiten zet, liefst 24/7.
Die klik ik dus altijd door. Ongeacht de manier waarop ik een paard wil houden, als er al een heel eisenpakket bijstaat en de eigenaar wil ook nog naderhand regelmatig op bezoek en komen controleren en blablabla dan hoeft het al niet meer. Verkocht is verkocht, heb geen zin in dat gezever. Als je invloed wil hebben op je paard, moet je hem zelf maar houden

Brainless schreef:* Ik zoek een blijvend goed tehuis, dit wordt gecontroleerd *

of een verkeerde kleur zeggen ofzo
vaak geven ze ook zo weinig informatie...