Apassionata de moeite waard?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

LetsgoKelly

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-09 09:23

TeeGee schreef:
Ik vond het niet de moeite waard, was leuk voor een keer maar echt geen aanrader en niet voor herhaling vatbaar.....

Mee eens, ik ben er ook geweest maar niet speciaal..

ptatt

Re: Apassionata de moeite waard?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-09 14:31

Ik vond het echt super leuk!
Echt de moeite waard ;)
Ik wil er graag nog wel een keertje naartoe :)

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-09 14:35

Imo zit er een beetje een circusnasmaakje aan wat betreft de uitvoering en omgang, ik denk zomaar dat het niet je van het is voor de TS.

Kaula

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-09 14:39

Ik heb me er wel vermaakt. Vond het niet super slecht, maar ook niet super goed.

Roquen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-09 14:41

Ik ben tot nog toe elk jaar bij Apassionata geweest. Ook een paar keer in Duitsland. Mooie shows!
Maar ik moet eerlijk toegeven dat ik het vorig jaar een beetje commercieel vond.
En ik ben een keer bij Cavalia geweest, en dat was gewoon 100x mooier en puurder. Daar zat ik echt met tranen in mn ogen. Maargoed, die zijn nu ergens in Noord-Amerika, dus dat is ook geen optie! :+

Dani_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-09 17:02

Ik had een beetje het gevoel dat ik beter naar het kerstcircus had kunnen gaan... :+ Nee, voor mij nooit meer!

HindaFree

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-09 17:06

Midy schreef:
Hmm. Ik vind het niet waardig om heen te gaan. Ik ben er 2 jaar heen gegaan, en vond het toch niet heel prettig om te zien hoe er met de paardjes om werd gegaan. Dit is MIJN mening, dus word er niet boos om. Ik had het gevoel dat ik 'angst' bij de paarden zag, dat ze het niet voor hun lol deden.

Dus ik ga er niet meer heen. Maar val me alstjeblieft niet aan, het is mijn eigen mening.

ik had presies het zelfde idee... vooral de omgang met de paarden inderdaad...

Winniiee

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-09 17:07

Ik ben vorig jaar geweest. :j
The flying French man was erg indrukwekkend! :) De rest was 'leuk' maar viel ons verder best tegen als je kijkt naar wat je krijgt voor die prijs. :)

hanneke1

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-09 17:11

Ik ben er 2 jaar geleden heengeweest, vond het echt heel gaaf!
Had dit jaar graag weer heengewild, alleen met kerst kan ik niet en die andere dag heeft m'n vriend n uitje geregeld :+
Ben benieuwd misschien gaan we er wel heen haha :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-09 17:11

Zeker!

An1985

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-09 20:59

ik zit ook in dubio om er heen te gaan of niet.. de meningen zijn zo verschillend! zijn de 2e rangs zitplaatsen goed?? of beter om 12 rang te nemen?

m1992

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-09 23:48

ik ben er ook geweest en vond het niet zo super..

Idd arabesk, zeker geen plek voor jou.. Veel ijzer in de buurt dat ook behoorlijk gebruikt word..

Spritz

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-09 12:01

Marlin, op dat moment vonden we het wel super leuk :).

Maar achteraf viel het best tegen inderdaad, helemaal ook omdat je er best veel geld voor betaald!

nientje78

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-09 12:06

Mijn mening;
Ik heb de show op dvd gezien, is natuurlijk anders dan in het echt...ik weet het.
Maar wat ik te zien kreeg viel me tegen, had meer verwacht idd na al die demo's enzo.
Ik zou er zelf niet heen gaan, kaartjes zijn duur zat en ik vind het niet waard.
Kan me geld beter besteden ;)

SSDesign

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-09 12:21

Niet speciaal genoeg voor de prijs. 2 jaar geleden had ik kaartjes gewonnen, maar wat ik zag was nou niet echt goed te noemen. De show zat gewoon niet goed in elkaar en er werden schandalig veel fouten gemaakt. Ook zagen de paarden er helemaal niet 'gelukkig' uit.

ParadiseKiss

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-09 19:20

Ik ben er een keer naar geweest, het is het zeker wel waard. Vind ik.

_rosita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-09 19:21

Ik ben er 2 jaar geleden ofzo geweest, vond de show enorm tegenvallen, zeker voor het geld dat je ervoor betaald.
Verder heb ik me geergerd ( waar Dani gekscherend over doet) aan de manier van omgaan. Idd veel bitten, trekken, porren etc...
Nee, ik vond het het geld niet waar

Silence

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-09 19:28

Ik heb het vermoeden dat ik kaartjes krijg met Kerstmis.
Ben benieuwd of ik het wat ga vinden als ik het zo lees.

Mag je er trouwens foto´s maken?

Lauura

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-09 19:30

Ik was er vorig jaar ook geweest, erg mooi! Ik vond het zeker de moeite waar. Ik ga deze kerst weer.

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-09 19:32

Ik ben vorig jaar met een vriendin geweest. Het was wel leuk maar ik vond het wel hél duur in vergelijking wat ze lieten zien. En Arabesk, voor jou is het denk ik NIKS! :n Er zat vooral dressuur in met kwijlende paarden, stang en trens waar níet te voorzichtig mee omgegaan werd. Ik vond het eerlijk gezegd nogal saai. Er waren een paard toppers zoals Lorenzo maar verder vooral dressuur en als je daar niet van houdt gaat het al snel vervelen. Er was mooie muziek maar de kleding zat ook ver onder 'niveau' de mensen die 8-tal friezen reden hadden alleen een normale broek, blousje en petje op.. Dat had er met jurken al heel anders uitgezien..

joyciee86

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-09 19:32

Even een tip, wanneer je er heen gaat het is echt WARM pff weet het nog goed, ben vorig jaar geweest, dus doe niet te warme kleren aan ;)

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-09 19:33

Silence schreef:
Ik heb het vermoeden dat ik kaartjes krijg met Kerstmis.
Ben benieuwd of ik het wat ga vinden als ik het zo lees.

Mag je er trouwens foto´s maken?

Ik heb er ooit wel foto's gemaakt ja maar niet met grote lens en externe flitser...maar ik zat ook tever....

juudii5

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-09 19:35

LetsgoKelly schreef:
TeeGee schreef:
Ik vond het niet de moeite waard, was leuk voor een keer maar echt geen aanrader en niet voor herhaling vatbaar.....

Mee eens, ik ben er ook geweest maar niet speciaal..

Ook mee eens!
Er waren zeer veel fouten en het zag er slordig en rommelig uit.
Vast een verkeerde dag ;)

Juut

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-09 19:37

Ik ben een paar jaar geleden geweest, en vond het zonde van mn geld. Dezelfde trucjes werden in andere kostuums gewoon herhaald, paarden die verzet toonden...de ezel was de leukste en met de meeste plezier. Toppunt was toen mensen met touwen de bak afzetten; nou zou er wat spectaculairs komen! Hebben we vervolgens een kwatier naar etende paarden zitten kijken...alsof we nog nooit een paard hadden gezien :+

Spip

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-09 19:39

DaniBanani schreef:
Ik ben een paar jaar geleden gegaan, en vond het niet heel bijzonder. Ik had een beetje zo'n 'is dit het?'-gevoel. Zaal was ook lang niet vol. Het is best leuk om te zien, maar ik had er absoluut meer van verwacht.

Zeg maar, ze lieten daar bepaalde grondwerkdingetjes zien die ik nu ook met mijn paard kan, na een half jaartje. Het zag er niet uit of er jaren training aan vooraf waren gegaan, en of paard en trainer echt een hele diepgaande band hadden. Sommige delen waren wél goed hoor, het was ook niet slecht..maar gewoon, niet superbijzonder.

Ik had exact hetzelfde zovan, mooi, maar met een beetje oefening kan ik het ook.. Het showgehalte was ook bijster laag..