Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
wopkelover schreef:ik heb eens zitten denken
jullie schrijven hier hoe hoger het niveau wordt hoe vaker er voor een zweep wordt gekozen zeg maar
(niet bij iedereen)maar in vele gevallen wel
nou ben ik of heel dom of iets anders
maar bij de meeste zie je hoe hoger het niveau deste minder zie je mensen rijden met een zweepje
dat wordt dus allemaal opgelost door de beenhulpen
dus ik weet niet op wat voor maneges julllie rijden
maar er is daar uds iets niet goed dan
Szan schreef:Bij de manege waar ik heb leren rijden mocht je pas een zweep gebruiken als je het eerst minstens een les zonder had geprobeerd. En verder werden er geen restricties aan de lengte van de zweep gesteld, zolang het maar op de goede manier gebruikt werd.
Bij de manege waar ik tot een jaar geleden nog reed was het min of meer verplicht om met zweep te rijdenAan het begin van de les werd dan even gevraagd wie er nog geen zweep meehad, en die persoon mocht dan een zweepje van de manege gebruiken. Alleen als je zelf aangaf dat je echt zonder wilde rijden mocht het, maar in principe moest je met rijden......
Was het daar niet helemaal mee eens, maar dat even terzijde..
) mag je met zweep rijden.
Marjo_x schreef:Wij gebruiken gewoon zwepen van de manege, je mag dan kiezen welke jezelf het prettigst vind
.