Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
sjeerloves schreef:Bedankt voor de tip van het bit ik ga dit ook zeker veranderen ,
xxxx
.
AnnetB schreef:Ben een keer eerder bij een manege geweest die ook strandritten organiseerde. Alles had daar stangen en martingalen en al die rommel. Zelf een shetlandertje dat werd gereden met een pellham bit, door een meisje die bijna mee kon lopen..
Beetje vreemde manier van omgaan met dieren. Alles voor geld :S
miranda_44 schreef:dat klinkt inderdaad echt puur om het geld en niet om de paarden denken. ik zou zelf een andere manege zoeken die wel paard vriendelijk is... en een paard bij de ruiter zoekt en niet kwakkeloos een te groot meisje op een te kleine pony zet en karre bitten enz gaat gebruiken
AnnetB schreef:Ben een keer eerder bij een manege geweest die ook strandritten organiseerde. Alles had daar stangen en martingalen en al die rommel. Zelf een shetlandertje dat werd gereden met een pellham bit, door een meisje die bijna mee kon lopen..
pluklief schreef:AnnetB schreef:Ben een keer eerder bij een manege geweest die ook strandritten organiseerde. Alles had daar stangen en martingalen en al die rommel. Zelf een shetlandertje dat werd gereden met een pellham bit, door een meisje die bijna mee kon lopen..
Ik vaarg me af hoelang dat geleden is, ik ben daar van de zomer nog geweest en alleen Ko, Joep, Bas, Mango en ik geloof Mosje soms ook hadden een stangbit. Zou mijn keus niet zijn maar goed. Ik heb een keer op Joep gereden toen hij nog een trensje had en ik kwam er met pijnlijke handen en pijnlijke armen vanaf. Hij was alleen maar aan het trekken om vooraan te kopen, sinds hij een stangtje is trekt hij nauwlijks meer. Martingaal had afgelopen jaar alleen Ruby verder geen hulpteugel gezien.
Maar ik snap je punt wel hoor.
Je kan ze inderdaad leasen, maar ik geloof dat Blue op winterstalling is bij iemand die Annebel heet.