Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Grit schreef:Ikke, prima dat jij paardrijden geen sport vind. Maar waarom reageer je hier dan??
TS vraagt toch om argumenten om wel te overtuigen. Jij wil daar niet aan mee doen, dus plaats je een antwoord waar TS niks aan heeft
Grit schreef:Daar laat ik het maar bij, lijkt me echt onzinnig om van dit een discussie te maken, zo serieus is dit volgens mij niet bedoeld. Ik denk dat deze "uitdaging" op een speelse manier is ontstaan en het lijkt mij leuk voor TS als ze het voor elkaar krijgt dat ze een gezellige paardrijmiddag gaan krijgen. Succes!!
Casca schreef:wist je dat paardrijden en zwemmen de enige 2 sporten zijn waarbij je ál je spieren gebruikt/traint?
Verder vind ik die van paardzitten en de olympische spelen erg goed
Roxxiejj schreef:Ik had tegen die leraar gezegd dat als hij paardrijden geen sport vind, dat gymleraren geen leraar zijn. En dat ie zijn gymles in zijn $^$%&^ kan steken..
Als het opnaaien is, krijgt ie hetzelfde te horen![]()
Hou niet zo van leraren met een additude. Dan komt mijn niet zo leuke additude ook naar boven
Roxxiejj schreef:Ik had tegen die leraar gezegd dat als hij paardrijden geen sport vind, dat gymleraren geen leraar zijn. En dat ie zijn gymles in zijn $^$%&^ kan steken..
Hou niet zo van leraren met een additude. Dan komt mijn niet zo leuke additude ook naar boven
Fryaa schreef:He,
mijn leraar gym vind dat paardrijden geen sport is, waar ik het niet mee eens ben.
Nou is het zo dat als ik hem kan overtuigen met argumenten dat wij met heel de klas gaan paardrijden!
dus vroeg ik me af of jullie nog goede argumenten weten?
HorseChica schreef:Roxxiejj schreef:Ik had tegen die leraar gezegd dat als hij paardrijden geen sport vind, dat gymleraren geen leraar zijn. En dat ie zijn gymles in zijn $^$%&^ kan steken..
Wij hebben op school ook zo'n gymleraar met zo'n bad additude....![]()
In het begin van het jaar vroeg hij aan ons welke sporten wij beoefenen .
En Paardrijden is geen sport vind hij ( dat zei hij van te voren al ) , toen zei ik van tsja ...ik fiets meer dan 100 km in de week en kickbox ook fanatiek....toen was het van '' jaaa maaar kickboksen is een agressieve sport en dat vind ik ook geen sport '' .
Ook als je bijv. een keertje niet mee kunt doen omdat je een verstuikte enkel hebt of last van je astma , en je neemt een briefje van je ouders mee naar school zodat je niet mee hoeft te doen...
Dan scheurt hij 'm voor je ogen door midden , moet je 'm zelf in de afvalbak gooien en moet je gewoon mee doen....
mja gelukkig zit ik nu in het examen jaar dus nog ong 14 weekjes volhouden en dan ben ik er van af
Kuggur schreef:Waratje schreef:In veruit de meeste gevallen is paardrijden geen sport, maar een hobby.
Dus als het niet betaald is, niet professioneel beoefend is het volgens jou geen sport? Lijkt mij niet correct.