ik denk dat als mijn ouders zouden zeggen:je mag een eigen pony ik even zou vragen of ze zich wel lekker voelen!
ik mag al blij zijn dat ik een lease pony heb
maar dit is off-topic dus ander onderwerp
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
die zijn ook van het goeie formaat, niet heel duur en kun je ook nog op rijden als je ouder/zwaarder wordt.Selma_Selma schreef:Aangezien je nog 11 bent en wat zal groeien zal ik voor een D/E pony gaan. En een wat steviger type.
Als ik jou was zou ik niet gaan zoeken voor een bepaald ras, er zijn zoveel leuke pony's dat het zonde is om naar één ras te gaan kijken. ( Of je moet echt helemaal gek zijn op een bepaald ras? )
)
R0oszs schreef:nou ik had op me 9e een haflinger die 6 jaar was en die was ook sterk en zij is 11. Dus dat zij geen haflinger aan kan slaat nergens op![]()
Ik zou niet zozeer naar een ras kijken maar naar de pony zelf.
Tyler schreef:Selma_Selma schreef:Aangezien je nog 11 bent en wat zal groeien zal ik voor een D/E pony gaan. En een wat steviger type.
Als ik jou was zou ik niet gaan zoeken voor een bepaald ras, er zijn zoveel leuke pony's dat het zonde is om naar één ras te gaan kijken. ( Of je moet echt helemaal gek zijn op een bepaald ras? )
mee eens. ik zou niet zoeken naar een 'bepaald' ras.
een leuke D/E pony die het liefst al iets gedaan heeft in de sport waar jij dus van kunt leren.
laat je van tevoren alsjeblieft wel goed informeren en laat je niet zomaar een paard aansmeren.