14 ofzo, was een leuk fjordje wat een vriendje zocht. Eerst longeerde ik haar alleen, maar dat ging niet echt goed omdat ze het niet zo wilde snappen en er geen goede bak voor was (alleen wei), dus toen ben ik vooral buitenritjes gaan rijden voor de beweging (ook omdat ik een maatje voor dr had: iemand die vaak met een haflinger buiten reed, daar ging ik dan samen mee rijden).
Heb daar echt hele middagen lol mee gehad (lekker poetsen, kijken hoe ze in de wei stond, stal doen, tuig vetten, enz).
Yoline_U
Geplaatst: 21-11-09 15:34
Ik was 12:)
HorseLoverK
Geplaatst: 21-11-09 15:40
als deze doorgaat ben ik 14 maar weet niet of het doorgaat!
Ik was 11 toen ik mijn eerste verzorgpaard kreeg, een friesche ruin van toen 18 jaar en hij stond gewoon bij mij op de manege. Maar ik was toen al 5 jaar lang fan van dat paard En toen begon het met dat ik hem een keer mocht poetsen, ik was helemaal door het dolle heen! Mocht hem toen nog niet zelf van stal halen, maar later mocht ik hem altijd pakken en met 'm wandelen, of poetsen Heb 'm ook een paar keer uitgestapt, heel lief dier. Is nu met pensioen, maar ik bezoek 'm nog regelmatig.
Daarvoor ook een manegepony verzorgd, maar dat bleef bij poetsen op stal en soms er op rijden in de les
Heb op de manege wel altijd getut met paarden op zondag en dan mocht je een uurtje vrij rijden maar mijn eerste echte verzorg pony.... Ik was 9... Een kruising welsh x ijslander. Beessie van 29. Reed haar 3x in de week. Ben ermee gestopt dat ik 12/13 was. Werd te groot voor haar. Afgelopen zomer is ze overleden op de schitterende leeftijd van 41 jaar
pitbullgup
Geplaatst: 24-11-09 11:40
Met mijn eerste verzorg mini-schet was ik volgens mij 9.
ik was een jaar of 10/11 ofzo toen mocht ik op een 3jarige haflinger rijden
monikje
Geplaatst: 24-11-09 18:56
Manege pony/paard monik. Sinds 4 december 2007 ben ik echt begonnen Was toen 11jr. Beetje poetsen en voor de les opzadelen en af en toe in de les op rijden. Laatste tijd heb ik niet heel veel tijd. Maar elk klein uurtje dat ik heb ben ik er
Mijn eerste verzorgpony kreeg ik toen ik 9 was, een Welsh Mountain merrie. Ik mocht komen wanneer ik wilde. Op mijn 11e kreeg ik mijn eerste échte verzorgpony, een E pony met veel pit. Na 3 jaar gestopt en toen begon ik met Lies. Eigenlijk ben ik aan elke pony te jong begonnen, ik werd echt in het diepe gegooid En voor Promo ben ik eigenlijk te oud, officieel dan. Qua karakter heeft ie wel echt een 'volwassen' iemand nodig. Promo begon ik mee toen ik net 19 was en het is een pony. Moest wel nog helemaal beleerd.
Ik kreeg mijn eerste verzorgpony toen ik een jaar of 10 was.
__Kirsten__
Geplaatst: 05-12-09 13:43
ik was 13 toen ik mijn eerste verzorgpaard kreeg. op mijn 14de kreeg ik een eigen haflinger, helaas heb ik die 2½ jaar moeten verkopen. toen ben ik altijd op de stal blijven lopen waar ik mijn eerste verzorgpaard kreeg en waar ik met mijn oude haflinger heb gestaan. in die tijd ben ik de paarden van andere gaan rijden. en sins de zomervakantie heb ik een paard voor vast(op de zelfde stal) volgend schooljaar is het de bedoeling dat er weer een eigenpaard komt.
_Laura_
Geplaatst: 14-12-09 20:22
Darius: was ik net 9 geworden geloof ik.. had ik samen met een vriendinnetje die ook 9 was.. Paddington: had ik geloof ik toen ik net 10 jaar was Phoebe: 11 jaar, heb ik nu nog steeds en ben bijna jarig dan wordt ik 12.
Lilaatje
Geplaatst: 16-12-09 20:07
Ik was 9 toen ik mijn eerste echte verzorgpony kreeg. Dit was een welsh A-tje en heb haar 3 jaar verzorgt. Ik mocht gelijk alles al met haar doen, alsof het mijn eigen pony was, als er maar iemand bij was. (ouders bijv.)