Polly kegelt een beetje!!!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Polly
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-05-03 08:43

Ik wordt er helemaal niet goed van. Ik slaap er nu vanaf zondag al niet meer omdat ik totaal niet het idee heb dat het komt. Maar als ze nu weer gaat kegelen dan ga ik er weer heen.
Haar uiers zijn nu weer aan het groeien en gisteren zaten de spenen weer helemaal naar binnen en vanmorgen waren ze weer naar buiten en haar uiers zijn ookal best wel vol.
Ze staat nu weer samen met Sharif op het land (wel op een apart stukje) en ik zie het wel. Ze mag nu iig niet meer lopen met die meiden, ze heeft zwangerschapsverlof.

inderose

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-03 21:47

heee renee , Cool
straks is roos toch nog eerder.
nog 5 dagen en dan is roos uitgerekend
spannend he!! nou we houden elkaar op de hoogte. *LOL*
lijkt wel of ik zelf zwanger ben. Haha!
ben net zo nieuwschierig,zie tegen de bevalling op en heb er toch ook weer zin in Verward
en .......ik heb de zelfde schoonmaak woede.(al kan dat geen kwaad) Boos!
en heb jij daar ook al last van.(van die schoonmaak woede kan ik me niet voorstellen hoor Haha! )

Polly
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-05-03 11:14

Nou daar heb ik inderdaad geen last van (je mag best langskomen hoor Schijnheilig ).

Ik heb geen idee wie er eerder komt, Polly staat nu weer 's nachts buiten, ze heeft wel een flink plof uier maar verder niks hoor...

Jurga

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-03 11:16

Zul je zien, dat duurt nog wel even. Heb even gemist wanneer ze uitgeteld was.... Is dat al zover?

Polly
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-05-03 11:25

Ze is verschillende maanden achter elkaar gedekt en een maand of 2 geleden ben ik met haar bij aan alternatif geneeskundige geweest en die heeft haar helemaal behandeld (ook vanwege haar rug) en die heeft haar uitgerekend 'rond 10 mei' dus dat is al even geleden. 11 mei begon ze heel triomfantelijk te kegelen, en de 12e kapte ze daar weer mee. Het veulen zakt wel vreselijk en de banden zijn aardig slap.