Het leek een leuke verzorgster wat vinden jullie

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-03 14:25

Eleonoor schreef:
Een jaarling kan toch ook gerust door het leven gaan zonder verzorging? Die staat niet te springen om een borstel en aandacht van mensen, die wil andere paarden als gezelschap. En met een jaarling zou ik ook nog oppassen met te jonge kinderen omdat je zo snel een verwende jaarling krijgt waar je later last van kan krijgen als je wat met hem wilt doen (rijden e.d.). Laat de jaarling lekker jaarling zijn en zoek pas een verzorger als er op gereden kan worden, dus over drie jaar.

Daar ben ik het niet mee eens. Een jaarling moet ook al erg veel in de hand zijn geweest voordat je er iets mee kan gaan doen. En zoals ze zei heeft ze daar weinig tijd voor.

Zou de meisjes niet nemen, zoek op de manege of ponyclub iemand die echt om paarden geeft, niet alleen om het rijden. Succes!!

tukker

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-05-03 18:35

Nou de waarheid komt aan het licht. Vandaag liet iemand de naam van een van de meisjes vallen. Ik heb langzaam doorgevraagt. En tja ze zei dus dat ze vijf jaar reed ze zal drie jaar bedoelen want in die tijd heeft ze 2 jaar niet gereden te hebben. Het blijkt een meisje met een grote mond te zijn maar als het erop aan komt ho maar. Verder luisterd ze naar niemand en heeft overal lak aan. En ze is ook niet helemaal fair schijnt. Dit heb ik natuurlijk maar gehoord maar het komt wel overeen met het gevoel dat ik en Anouk al hadden. Het andere meisje is juist weer heel verlegen. Maar kan wat raar iut de hoek komen. Wat ben ik blij dat ik dit topic gestart ben ben toch beter gaan nadenken. En ga het toch maar niet doen. Maar hoe kan ik dat het beste zeggen, zonder een boel hijsa te krijgen?

JokeG

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-03 19:34

Op je gevoel af gaan is altijd het beste. En als jou gevoel zegt dat je dit niet moet doen dan moet je het ook niet doen. Succes met het vinden van een lieve verzorgster/ger voor Sam.