Ik was gister op valkenbos, en er was niks te zien, alle zadels waren er nog... Toen heb ik aan een meisje gevraagd of er serieus ingebroken was, en het was dus "nee" Amsje heeft ook weer lekker geslapen vannacht
Barb
Geplaatst: 12-05-03 08:51
Waarschijnlijk als er bij Valkenbos ingebroken zou worden pakken ze denk ik de zadels van de particulieren en laten de manege-zadels hangen (die stellen toch geen fluit voor )
AltijdLente
Geplaatst: 12-05-03 08:56
wij hadden net 2weken nieuwe kasten en dat konden maar weinig mensen weten. 7 zadels gejat inclusief de mijne, ben nu nog steeds bezig met de verzekering terwijl het 15 november is gebeurd. daar wordt je toch niet goed van? 1200 euro weg. ik hou mn zadel nu thuis maar t is natuurlijk klote op m elke keer op de fiets mee te nemen...wat moet je anders?
Mieke
Geplaatst: 12-05-03 10:02
Wat een etters!! Maar je kunt nog zulke beste waakhonden hebben, schijnt niet te helpen want ze worden door die criminelen gevoerd met vlees en slaapmiddelen... Dan ligt je gevaarlijke hond binnen de kortste keren te pitten.... Ze gebruiken zelfs bootjes om stallen te bereiken.
Ondanks de flinke beveiliging bij ons op stal, hou ik mijn zadel voorlopig thuis, dan maar elke dag met de auto naar stal i.p.v. lekker op de fiets.