een mooi paardje. wel grappig. Ik heb in november ook mijn eerste eigen paard gekregen en het is ook een bonte (merrie) van 3 jaar. Ze staat nu 2 maanden in training (western) en het begint aardig goed te gaan. Eerst liep ze nog wat wankel, niet genoeg evenwicht maar nu ik meer tijd ga hebben om haar zelf te berijden (buiten hun die ze trainen) zal het wel beter gaan. Hoe meer oefening hoe beter. Het gaat trouwens al aardig goed nu. Veel succes ermee.
ikke
Geplaatst: 13-05-03 16:23
Waar ga je je paardje stallen? Ik kreeg zojuist bericht van een kennis dat haar verzorgster een eigen paardje had gekocht, een bonte KWPN-er. Aangezien die kennis in Ede woont, vind ik dit wel erg toevallig
Cupid
Geplaatst door de TopicStarter: 13-05-03 18:14
Die verzorgster ben ik inderdaad. Leuk om elkaar op bokt weer tegen te komen. Ik blijf het trouwens jammer vinden dat die foto van jou en Polly (tteam) nooit in de Vrijruiter gekomen is!
dimmelim
Geplaatst: 13-05-03 18:57
Leuk paardje, gefeliciteerd!
Cupid
Geplaatst door de TopicStarter: 17-05-03 07:04
Eindelijk, het is zaterdag. Tiekje wordt vandaag om ongeveer drie uur gebracht. Ik maak natuurlijk foto's, maar het duurt nog wel een tijd voordat ze erop staan.
Henla
Geplaatst: 17-05-03 12:45
Gefeliciteerd met je paardje. Leuk beestje hoor, ziet er nog lekker jong uit!!
Liza_vL
Geplaatst: 17-05-03 17:35
haha, lang he, de dagen voordat je 'm krijgt. dat had ik ook. ik was zaterdag proefrijden, 'k wist gelijk dat ik wilde. en dinsdag werd ie gekeurd. ik kon gewoon niet zo lang w88 dus 'k vroeg aan de handelaar of ik nog een xtje mocht rijden. mocht gelukkig, dus heb ik maadag avond lekker gereden. veel plezier met de beestje~!
KiWiKo
Geplaatst: 17-05-03 17:38
Gaaf hoor. Wij hebben ook een cavelier en dat is ook een heel fijn paard..
succes ermee en ik vind het een hele leuke merrie
KiWiKo
Geplaatst: 17-05-03 17:43
Dit is dus een halfzus van jouw paard...............
Cupid
Geplaatst door de TopicStarter: 18-05-03 06:29
Hallo Bokkers, Tiekje is gisteren om kwart over twee gebracht. Het ging allemaal goed, maar toen ik 's avonds nog een keer kwam stond ze in een ander deel van de wei. Ze was door de draad gegaan en had twee kleine schaafwondjes. Omdat we dachten dat ze contact zocht met de andere paarden hebben we ze toch maar bij elkaar gezet. Dat ging niet goed, Tiekje is achternagezeten en weer door de draad heen gegaan. Ze heeft nu behoorlijk wat wondjes, maar ze zijn gelukkig allemaal oppervlakkig. Arme Tiek, og maar net aangekomen en dan dit allemaal.
Mijn fotorolletje is nog niet vol, maar de oude eigenaar heeft ook foto's gemaakt die al op het net staan. Op de homepage van Stal Esbi (www.esbistables.nl) staat een foto van haar, als je daar op klikt kun je ook de rest van de foto's zien.
Cupid
Geplaatst door de TopicStarter: 18-05-03 06:32
Gijsenkim, haar hoofd lijkt erg op dat van Tiek (in een andere kleur dan). Heeft ze ook zo'n rare kaaklijn? Dat schijnt van Cavalier te komen?
Sjaan
Geplaatst: 18-05-03 09:35
Leuk paardje hoor! Wel vervelend dat ze gelijk alweer 2x door het draad is gegaan, maar met de dag zal het vast wel beter gaan!
hoofd en lijf precies het zelfde als die van Salsa.......Leuk om te zien zeg.. Ik ben helemaal verliefd op Salsa vooral om hoe ze is. ALs ze zoveel op elkaar lijken ben je echt een super boffert.............
dell_1
Geplaatst: 18-05-03 14:32
Ik vind het echt een mooi paard. Ik hou niet zo van bont maar dit is super. Heel chique gebouwd ook
Cupid
Geplaatst door de TopicStarter: 22-05-03 17:13
Zo Bokkers,
weer eens wat over Tiekje. Het gaat heel goed met haar. Sinds gisteren staat een van de andere paarden overdag bij haar. 't Gaat goed zo. Ik heb haar nu al twee keer gereden, waarvan een keer samen met Ginger (de Quarter die ook bij Tiek in de wei staat).
Ik heb nog steeds geen foto's (nog 16 op het rolletje), maar zodra ik ze heb en ik ook nog uitgevonden heb hoe ik ze op Bokt krijgt laat ik het weten.