Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Mist schreef:...Mijn vader heeft in Duitsland (in dat gebied) 2 jaar gewerkt en hij wist te vertellen dat paarden eigenaren s'nacht patrouileerde langs alle weides/stallen om de beurt, niemand heeft ooit iets gezien (collegas van hem hadden ook paarden)
Cute_12 schreef:Als ik zoiets lees denk ik voor sommige gevallen mag je best de doodstraf in het leven roepen. Of draaf ik dan weer door
Lijkt me echt verschrikkelijk als je paard zoiets overkomt en als je zo iemand voor je auto krijgt zou ik toch graag wat gas bijgeven.
Desiree schreef:wat zou het toch geweldig zijn als zulke daders op een nacht "het verkeerde paard" tegen kwamen dat hun helemaal tot moes trapte zodat ze de wei ook niet meer konden verlaten en de volgende dag ontdekt zouden worden. Als zo iets zou gebeuren, bestond er toch enige vorm van gerechtigheid in de wereld. Wat ik dus betwijfel.
Lindy schreef:[Dan is het nog maar de vraag of ze het wel overleven,omdat ze waarschijnlijk ook nog stokken oid bij zich hebben.
[/quote]