hoe reageren jullie paarden op reiki?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Natascha

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-03 14:53

Reiki is er idd gewoon of je er in gelooft of niet. Heel de lucht zit vol energie die je inademt of binnenkrijgt dmv een behandeling met Reiki. Je kunt er heel veel baat bij hebben als je met problemen zit.
Mijn paard wordt er altijd erg rustig van. Hij laat z'n hele zaakje altijd hangen en gaat met z'n oren op half elf staan. De katten op stal weten het inmiddels ook al te vinden en komen me gewoon opzoeken als ze een behandeling willen. Iedereen is welkom hoor bij onze Reiki meeting. Reiki of niet. Van de week was er zelfs een oefendag tteam/ttouch bij ons op stal van de silverlinde. Die paarden zijn onderhand heel wat gewend Knipoog
En zoals boven al vermeld. Dieren hebben geen last van hersenen die alles willen beredeneren. Die ondergaan gewoon alles. Eigenlijk zouden alle "ongelovigen " zich ook eens een keertje open moeten stellen als een dier. Gewoon even lekker op een stoel gaan zitten en een behandeling ondergaan. Je zult op z'n minst merken dat het lekker warm is Haha!

Annetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-03 21:20

Ik heb nooit reiki op een paar gedaan, maar mijn moeder wel bij onze hond toen hij zich niet lekker voelde.
Hij moest van ons opstaan, maar dat wilde hij net en hij ging grommen en janken als ik hem opprobeerde te tillen en natuurlijk is het ook beter als hij het uit zichzelf doet. Dus mijn moeder hem rustig gemaakt en dus reiki gedaan. Ik hem roepen en toen stond ie zoon eetje op! Zijn spieren waren ook niet meer zo aan het trillen als ervoor.

Ik heb gehoord (en gemerkt) dat veel dieren (en mensen) er rustig van worden, maar dat andere juist heel druk worden ervan. Klopt dit?

bloemkooltje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-05-03 22:15

mijn pony werd heel rustig en ontspannen toen gimmick (van bokt) reiki aan het doen was. ze heeft het later ook bij mijn ratje gedaan en die heeft wel 10(!!) minuten stil gezeten in haar hand. ze had het blijkbaar wel nodig. maar ik hoor ook verhalen van mensen waarvan de dieren niks moeten hebben van reiki. janneke, de weigenoot van mijn pony, moet er niks van hebben. die loopt weg of schud met d'r hoofd als gim het probeert..