Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Jupiter schreef:hey iedereen. Het is nou al verder, en mijn ratje is vanacht overleden. Ze lag de laatste paar dagen ( week ) in een schoenendoos met daarin een handdoek enzovoorts. We zouden haar vandaag in laten slapen als ze nog niet overleden zou zijn. we hadden al zo'n idee dat het gister zou gaan gebeuren, nou snachts kon iknatuurlijk niet slapen, mam is er nog om half 1 uitgeweest maar toen leefde ze nog. Om half 2 gingen we nog eens kijken en toen was ze al helemaal stijf.. Ze ligt er echt heel stijf bij, helemaal in een kramp. Volgens mij had ze pijn. Want die dag ervoor had ze ook steeds stuiptrekkingen ofzo.. Maar goed nu heeft ze eindelijk rust, en het andere ratje komt op mijn kamer te staan, dit is de dochter van het overleden ratje, en heeft een hele grote tumor. Ik denk dat zij binnen een half jaar het ook niet meer zal redden... *zucht* ik vindhet echt jammer dat ze maar 2,5 worden.. echt.. maargoed allemaal heel erg bedankt voor de lieve reacties![]()
![]()
Liefs Nanda