ik zit met mn ratje hier op schoot... :-(

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

DiamondCheckers

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-03 18:28

Ik heb momenteel 3 hamsters en twee muizen. Mijn oudste hamster is bijna 3 jaar oud en ook hij is achteruit aan het gaan met zijn gezondheid. Ik heb mijn vrouw hamstertje een paar maanden verloren door ouderdom en ik was echt wel van slag. Ik weet dus hoe je je voelt. OOk jou ratje zal een plaatsje in de hemel hebben waar hij lekker kan spelen met andere ratjes!

Veel sterkte!

sharief

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-03 07:09

Sterkte Jupiter......

Adawi

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-03 17:13

heel veel sterkte, ik weet wat je voelt, ik heb dat een paar jaar terug gehad met mij hamstertje

beautyfull_mickey

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-03 21:43

ah veel sterkte ermee!
hoe gaat het nou trouwens met je ratje?

cool_girl

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-03 14:55

Ja super veel sterkte!

Eliana

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-03 23:31

veel sterkte wij hebben nu thuis ook 2 ratten van iets van 2 jaar 3 jaar is op zich wel oud voor een rat de rat van de zus had een kanker tumor toen hij 2 was dus die hebben we naar de dierenarts gebracht en die moest dani een spuitje geven was echt zielig

Jupiter

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-05-03 18:25

hoi iedereen... miracle miracle ze leeft nog steeds.. Lachen die avond had ze gewoon een terugval.. nu eet ze elke dag een aardbei en wat hero fruitontbeid.. Het gaat wel goed, ik zit vaak met haar, maar ze slaapt echt heel erg veel. Ik hoop dat ze een keer inslaapt .. Lachen da hoop ik echt.
Bedankt voor alle lieve reacties
Nanda

Quinzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-03 18:57

Hey wat fijn dat ze terug oké is. Van wat had ze dan plots zo een terugval? Ik vind het wel echt fijn voor je. Nu heb je haal zeker nog liever Knipoog

Jupiter

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-05-03 21:34

ja we dachten al een tijdje dat ze niet mer zo lang zou leven. Het ging eerst heel slecht toen d88 we al dat ze dood zou gaan, toen ging het weer goed, en vorige week dus weer slecht. een terugval dus, maar ja nu weer goed.. het is alleen zo zielig. als ik ze eten ga geven, gaat de ene, die komt gelijk, maar mijn meissie kijkt eerst helemaal de andere kant op, waar ben je waar ben je? ze kan echt niiks zien, dan wil ze opstaan en dan valt ze weer neer, ze is echt gewoon oud...maar ze eet nu wel weer duss... Liefs Nanda

Jupiter

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-05-03 18:53

ze eet : herofruitontbeid.. Haha! en aarbijen.. en soms een stukje banaan,,...het gaat wel beter met haar.. misschien haalt ze de 4 jaar wel!!! *afkloppen* Verdrietig Lovers Lovers

Adawi

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-03 18:04

en leeft ze nog steeds, ik hoop het wel

Jupiter

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-05-03 16:04

hey iedereen. Het is nou al verder, en mijn ratje is vanacht overleden. Ze lag de laatste paar dagen ( week ) in een schoenendoos met daarin een handdoek enzovoorts. We zouden haar vandaag in laten slapen als ze nog niet overleden zou zijn. we hadden al zo'n idee dat het gister zou gaan gebeuren, nou snachts kon iknatuurlijk niet slapen, mam is er nog om half 1 uitgeweest maar toen leefde ze nog. Om half 2 gingen we nog eens kijken en toen was ze al helemaal stijf.. Ze ligt er echt heel stijf bij, helemaal in een kramp. Volgens mij had ze pijn. Want die dag ervoor had ze ook steeds stuiptrekkingen ofzo.. Maar goed nu heeft ze eindelijk rust, en het andere ratje komt op mijn kamer te staan, dit is de dochter van het overleden ratje, en heeft een hele grote tumor. Ik denk dat zij binnen een half jaar het ook niet meer zal redden... *zucht* ik vindhet echt jammer dat ze maar 2,5 worden.. echt.. maargoed allemaal heel erg bedankt voor de lieve reacties Lachen Lovers Lovers Liefs Nanda

Jessie88

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-03 19:55

Hey Nanda! Ik hoorde het van je moeder... 't is ook wel oneerlijk dat ze niet zo heel oud worden Boos! Geef die andere maar een dikke knuffel van mij, keej? Lovers xxx Jessie

Lepeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-03 19:39

Jupiter schreef:
hey iedereen. Het is nou al verder, en mijn ratje is vanacht overleden. Ze lag de laatste paar dagen ( week ) in een schoenendoos met daarin een handdoek enzovoorts. We zouden haar vandaag in laten slapen als ze nog niet overleden zou zijn. we hadden al zo'n idee dat het gister zou gaan gebeuren, nou snachts kon iknatuurlijk niet slapen, mam is er nog om half 1 uitgeweest maar toen leefde ze nog. Om half 2 gingen we nog eens kijken en toen was ze al helemaal stijf.. Ze ligt er echt heel stijf bij, helemaal in een kramp. Volgens mij had ze pijn. Want die dag ervoor had ze ook steeds stuiptrekkingen ofzo.. Maar goed nu heeft ze eindelijk rust, en het andere ratje komt op mijn kamer te staan, dit is de dochter van het overleden ratje, en heeft een hele grote tumor. Ik denk dat zij binnen een half jaar het ook niet meer zal redden... *zucht* ik vindhet echt jammer dat ze maar 2,5 worden.. echt.. maargoed allemaal heel erg bedankt voor de lieve reacties Lachen Lovers Lovers Liefs Nanda

He, gecondoleerd met je ratje... Dat ze vaak maar 2,5 worden is echt heel jammer. Anders had ik nog wel een paar ratten gehad maar ik kan er echt niet tegen dat ze vaak op zo'n rotmanier doodgaan... Scheve mond
Ik heb er nu nog maar een, die het ook niet lang meer zal redden. Verdrietig
Hoe oud is je andere rat? Als de tumor nog niet te groot is kan je hem weg laten halen door een goede dierenarts. De kosten vallen heel erg mee maar goed, het welzijn van je ratten gaat toch voorop. Ik heb mijn andere rat laten opereren door Tannetje Koning in Zeewole en met succes! Er is nooit meer een tumor teruggekomen. Hij is uiteidelijk overleden aan verlamming maar daar was echt niks meer aan te doen..
Maar goed, als je ooit nog een rat hebt met een niet te grote tumor (dus niet te lang wachten en regelmatig checken) en als hij niet te oud is, dan kan je zo langs Tannetje fietsen en ze haalt ze zo weg... Lachen
Heel veel succes nog de komende tijd met het verwerken van dit verlies...