Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
UniferB schreef:De vloer van de Weyer was na een paar jaar toch echt rot!
Ilindra"]
[quote="UniferB schreef:De vloer van de Weyer was na een paar jaar toch echt rot!
ikke"]
[quote="Ilindra"][quote="UniferB schreef:De vloer van de Weyer was na een paar jaar toch echt rot!
Margreet schreef:Ook in een rubber gietvloer kan je paard een gat tikken. En als je er dan een dikke laag stro in hebt liggen zodat je het niet ziet en eens per jaar je trailer eens uitmest (je hebt ze er tussen zitten!), dan kan het leed al geschied zijn. Paard direct op de epoxy zetten zie je ook nog wel eens, ook heel slecht voor je vloer, schrapen ze zo doorheen. Vloer blijft gewoon altijd een aandachtspunt!
Ik heb afgelopen zaterdag ook naar een Weyer gekeken, maar het is uiteindelijk een Hotra geworden om diverse redenen, o.a. constructie van het geheel. Volgens de dealer is Hotra beter dan Weyer, terwijl hij die ook verkoopt en ze nog duurder zijn ook! (Niet dat Weijer slecht is hoor, zeker niet!)
Ik ben iig erg blij met mijn Hotra, kan echt niet wachten totdat ik 'm op mag halen! Heb 'm nog niet achter de auto gehad, maar verwacht absoluut geen problemen met de wegligging (heeft ook Alko-assen, en is breed en laag).
Belker schreef:
Dat is dus een probleem als je niet zo groot en sterk bent. Ik red het niet om op dat smalle steuntje te staan, de klep te pakken en die dan ook nog eens tegen te houden als die dicht valt. Dan lig ik ook op de grond.
Fitzroy schreef:Ik ga voor Weyer. Ligt super stabiel op de weg, lage instap, lichte binnenkant. En ik heb een rubberen gietvloer dus volgens mij valt dat rotten wel mee. Niet onbelangrijk: Weyer heeft een goede prijs-kwaliteit verhouding.
Fitzroy schreef:Ik ga voor Weyer. Ligt super stabiel op de weg, lage instap, lichte binnenkant. En ik heb een rubberen gietvloer dus volgens mij valt dat rotten wel mee. Niet onbelangrijk: Weyer heeft een goede prijs-kwaliteit verhouding.
Eleonoor schreef:Polyester rotten??? Hmmm ,,, als chemical engineer ben ik nu toch wel heeeeel benieuwd naar het proces van rotten van polyester. Zou een leuke studie kunnen zijn voor een Nobel prijs, want Polyester rot never nooit niet. Wat ik eerder vermoed is dat Polyester trailers zijn uitgerust met houten vloeren en ja, hout kan rotten...