Overpeinzing: het is niet altijd wat het lijkt!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

sorayalover

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-03 10:43

ja ik bedankt de hondeneigenaar en ookaltijd waneer ze hun hond vasthouden en wanneer er kleine kinderen bij zijn mogen die soraya ook nog ff aaien

xtostarlight

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-03 11:06

ja dat aaien willen ze bij mij ook.
ik heb er laatst zelfs een op laten zitten en die straalde helemaal, das zo leuk!

sorayalover

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-03 11:48

hih daar gaik niet aan beginnen denk ik andere komen al die kids uit de buurt hier allen bekenden mogen erop

xtostarlight

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-03 12:58

ach dat pennymeisje was zo blij. Haar moeder zei: zo nou zul je lekker slapen vannacht!'
Dat was zo lief, dat meisje klapte echt helemaal dicht van blijdschap.
wat ben ik toch aardig he? haha

laurae

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-03 12:58

Vorige week kwam ik langs mijn overburen. Was de eerste keer dat de nieuwe verzorgster van de Tinker mee ging rijden buiten. Dat beest is normaal gesproken nog al snel druk te krijgen.

Eeerste gedeelte is nog lopend er naast: Komen we langs het huis: eerst 3 gillende kinderen die op ons af komen rennen . De Tinker zet al een enorme nek op, maar de verzorgster lost dat prima op. Vervolgens kwam er ook nog een hond aanrennen, en die is niet meer gestopt met blaffen die dag volgens mij. Is op zich niet zo'n ramp: beide paarden zijn honden gewent. Dus wij opstappen.

Op dat moment komt de hond van het terrein af (is omringt met een stroomdraadje)en begint vrolijk in de benen en staarten van de paarden te happen. Gelukkig reargeerden de paarden daar geen van beiden op en konden we rustig wegrijden. Hond is nog een paar 100 meter meegerend, al blaffend en happend.

Erg fijn, niet opgevoede honden. Moet eerlijk zeggen dat ik voor de rest eigenlijk weinig problemen met honden en hun eigenaren heb: de meeste zetten ze netjes op de kont neer tot dat ik weer weg ben.

Alvaron

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-03 13:21

Ik verkeer in de gezegende omstandigheid dat Alfie absoluut niet bang is voor honden (of andere dingen) en eigenlijk nergens van schrikt. Als er dus al een hond blaffend aan komt lopen, dan loopt ie rustig door aan een lang teugeltje en kijkt niet op of om. En als ik de hond niet vertrouw, dan houd ik even halt. Heeft ie ook niks meer om op te "jagen" en kan ik indien nodig een flinke jetser uitdelen met een heeeel soepele zweep }>.

Maar vorige week kwam ik weer een paar wandelaars tegen met een loslopend hondje. Leuk klein ruigharig geval. Man gaat aan de kant van het pad staan, geeft hondje een teken en hondje gaat braaf stil aan de voet liggen Lachen. Dus terwijl ik er langs rij zeg ik dat 't zo'n brave hond is. Ben ik al een eindje verder hoor ik ineens "da's een mooi paard" Haha!. Zo kan het dus ook