Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
DianneF schreef:Bedankt allemaal voor het advies
maar weet je waar ik zo bang voor ben? stel dat ik hem te koop zet.. en er komen leuke mensen langs.. (tenminste dat lijkt zo) waar ik een goed gevoel bij heb.. ik verkoop hem aan hun.. en achteraf blijkt het niet goed te zijn.. dat ze hem verwaarlozen, of mishandelen, of dat ie maar weer verkocht wordt... en dat hij van baasje naar baasje gaat... dat vind ik dus het engste!
ik wil gewoon iemand die hem in een weitje kan zetten paar uur per dag.. die hem voldoende liefde en aandacht geeft die hij nodig heeft... maar.. pff.. je weet dat maar nooit...
)
Ik moest mezelf ook tot die gedachte dwingen haha. Het is je beste vriendje en die verdient gewoon het allerbeste! Je kunt bv ook een advertentie plaatsen waar je in zet dat ze het paard bv 1 of 2 maanden op proef krijgen en dat jij na de afgesproken tijd langs komt om te kijken hoe je paard zich daar voelt en mocht je twijfels hebben dat je het paard dan weer mee kunt nemen. Dat zou ik allemaal in een contract zetten en laten ondertekenen. Je ziet zelf wel als je je paard een beetje kent of ie geukkig is op een andere plaats.
dus ben benieuwd hoe dat gaat.. ze is op de hoogte van mn situatie dus dat is wel fijn