ongeluk met paard in botlektunnel

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Jasmijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-03 20:32

Ga met Laura mee. Is wel erg off topic, maar er zijn erg veel mensen die zich er dood aan ergeren, dus Laura is echt niet de enige.
En het staat idd in de boktregels, dus zal je er toch rekening mee moeten houden.

vlieg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-05-03 20:36

Het valt me wel op dat sinds ik dit topic heb gestart er opeens 2 nieuwe mensen op bokt zijn die nog niks anders hebben gepost Haha!

Love_horses

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-03 20:39

ja vlieg dat snap ik ook niet helemaal Verward

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-03 21:00

Ja ach... Sommige mensen he! Frusty Ik vind het trouwens een knap onbeschoft en onnederlands stukje dat theelepel, of God-mag-weten-hoe-ze-heet als laatste schreef.

Verder vind ik het knap stom dat je met je paard uberhaupt langs bij een snelweg in de buurt gaat lopen!

Denk je in wat er had kunnen gebeuren Scheve mond Als ik tweegy was, zou ik wel even een kaartje sturen aan de mensen die gewond zijn geraakt (tenminste dat maakte ik uit het eerste stukje op)

SharirBobby

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-03 22:08

Nou ik ben blij dat het allemaal zo goed is afgelopen, en het is een goede leer voor de volgende keer zoals ze weleens zeggen.

Sommige mensen moeten misschien niet vergeten dat er niet alle paarden kilometers van een rijksweg af staan.
Sharir staat ook vlakbij een rijksweg. Als hij zou ontsnappen uit de wei, zou hij alleen een drukke weg hoeven overrennen, dan een grasveldje en dan zit hij al op de rijksweg.... (en dan ook nog eens een stukje rijksweg wat daar vlakna een tunnel in gaat).
Maarja een paard kiest denk ik niet zo snel uit z'n eigen om tussen al die hard rijdende auto's te gaan lopen, of er moet niet veel anders keuze zijn...

Als er mensen bij zoiets om zouden komen zou ik dat ook erger vinden dan als er een paard om kwam. Maar dat neemt niet weg dat het ook verschrikkelijk is als dat paard dood gaat.

sorayalover

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-03 10:47

ach zullen we het er maar op houden dat het niet zo'n slim idee was om langs de snelweg te lopen?ik dnk dat t baasje wel is geschrokken en zich wel 10 keer bedenkt voordat ze dat wer doet!tenminste dat hoop ik maar hoest met het paardje verder?

Lavanta

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-03 12:49

Ik ga ook met jullie mee dat het niet zo'n slim idee was om langs de snelweg te lopen met je pony . Misschien een domme opmerking nu weer van mij, maar als ik met me paard/pony loop en hij wil er vandoor gaan dan trek ik hem altijd om me heen zodat ze geen snelheid kan maken. Nou laat ik het er maar op houden dat de eigenaar er waarschijnlijk wel van geleerd heeft en het niet zo snel weer doet

Ciao

Joyce1988

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-03 13:34

Laura schreef:
Knap onverantwoord trouwens, die wandeling met die pony.

Ja inderdaad, een pony die goed verkeersmak is kan best een keer schikken. 300% verkeersmak zei iemand.. Nou mijn oude pony schok nooit van honden, vrachtwagens, tractors, motors etc.

Toch is hij wel een keer geschokken van een hond die blafde. Het zou dus maar zo kunnen dat dat verhaal wat ze jou vertelde, vlieg, maar zo waar is...

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-03 19:55

Ik denk dat ik niet hoef uit te leggen waarom ik hier een slotje op zet.

Kleuters. Boos!