Hij mest!!!!!!! (2 mei)

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

isabelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-03 22:38

ooooooooo eindellijk goed nieuws voor je, ben ik heel blij om, ik volg al een tijdje je topic en vond het zo sneu voor je maar ben nu ontzettend blij dat het de goede richting aan het uitgaan is, waar staan ze trouwens, die twee droppies? ergens in de buurt...?

Jurga

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-03 22:46

Goed nieuws! Kun je niet beter een dagboek aanleggen hier op Bokt voor de heinteresseerden? Wordt zo onoverzichtelijk zo....

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-05-03 22:47

Ze staan aan de kort steekter weg. Als ze buiten staan kun je ze zien vanaf de weg. Zijn al genoeg mensen die even stilstaan Haha!
Maar met dit weer staan ze niet buiten, zeker het zwakke nog niet. Gisteren is Gen wel even met het sterke in de wei gegaan, maar alleen omdat ik moest uitmesten, en de ammoniak geur niet goed is voor de kleine (ook niet voor merrie trouwens).

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-05-03 22:48

Jurga schreef:
Goed nieuws! Kun je niet beter een dagboek aanleggen hier op Bokt voor de heinteresseerden? Wordt zo onoverzichtelijk zo....

Ik heb al eentje op internet. Moet die trouwens even bijschaven...

phoenix4ever

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-03 22:55

dat doen wel meer veulens dat naar achter lopen. duw hem maar weg. niet schreeuwen hoor of slaan.
wel gaaf zrg dat het zo goed gaat. wil wel eens een kijkje komen nemen. waar woon je precies?

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-05-03 23:06

Ik woon naast het park theater, in park rijnstroom. Cornelis geellaan. De paraden staan aan de kort steekterweg.

cloris

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-03 23:15

Heee dat is supernieuws!!!! hopen dat de vooruitgang zo blijft doorzetten!

Jeddah

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-03 23:57

Ik ben zo blij voor je! En ik vind het echt heel erg goed dat jullie er zoveel tijd en werk instoppen, ik kan me voorstellen dat je soms bekaf bent.
Ga zo door met alle up-dates, ik kijk er elke dag weer naar uit!

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-03 00:44

Wat is het een klein paardje, op die eerste foto in die vreselijk grote deuropening...ik ben erg blij voor jullie dat hij zo blijft knokken. Wat een vechter....je zou hem eigenlijk warrior moeten noemen....

Jeddah

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-03 00:46

Of Wilskracht...

Loolapelooza

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-03 01:42

Of Knokker Haha!

phoenix4ever

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-03 11:43

Tancreda4 schreef:
Ik woon naast het park theater, in park rijnstroom. Cornelis geellaan. De paraden staan aan de kort steekterweg.

hey leuk. ik kom vaak up de kortsteekterweg. rij er als ik naar de paardjes ga, dus dan kan ik wel een tussen stop maken
zeg maar waar

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-05-03 12:06

Waar moet jij heen dan naar je paardjes?? Mijne staan op kortsteekterweg nr 12. De boerderij waar op dit moment opeens een heel groot gat is, vanwege slopen van de koeienstal. Op die boerderij staan ze. Niet aan de kant van de verbouwing maar het bruggie over in ddat gebouw. Ik denk niet dat ze naar buiten gaan, maar zodra het mooi weer is wel. Mischien komt het sterke even buiten. maar je kan wel langskmoen hoor! Alleen zondags niet. En volgende week is school erweer, dus ben ik er meestal pas om een uur of 4 tot half 6. Maar kom maar eens lang hoor!

phoenix4ever

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-03 17:05

o leuk. de mijne staan in de meije.
ga morgen kijken waar het is en dan kom ik van de week wel even. zal wel zeggen wanneer.

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-05-03 18:27

Mijn vriendin haar pony staat ook in de meije. Bij stal baroque, weet niet fo je dat kent, met allemaal andalusiers etc.

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-05-03 18:59

Hij gaat steeds meer vooruit. Zo schattig hoe blij hij hinnekt als we binnen komen. (oke, ook alleen omdat ie honger heeft ). ZOdra we de strobalen opzij doen en hem op zijn benen hebben geholpen (we hoeven nu steeds minder te helpen ebij) loopt hij gelijk regelrecht naar buiten en naar mama's deur. Laat dus goed merken wanneer het tijd is om te drinken
Hij vind de katten ehct heel intressant. Annemiek de vrouw van de boer, zei dat hij snachts ook weer de katten ging pesten
Hij wordt steeds sterker, en poepen blijft ie doen gelukkig! Hij krijgt nu nog steeds elk uur een flesje of bij mamsie. En snahcts om de twee uur. Hopelijk houdt hij het vol, het is best een vechtertje. Eerst leek het alsof hij ook dood wilde, maar nu wordt hte steeds levendiger. Hopelijk red hij het, en krijgt hij geen terug val.

Vandaag geen fotos van het zwakke maar wel van het sterke ding. Echt een schoonheid, met een super figuur!!
Vrrrrrrroem!
Afbeelding
Afbeelding
MOOI!!!
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Kijk! Nu heb ik ook lange manen Haha!
Afbeelding
Afbeelding

sonjabelgium

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-03 02:24

Denk dat er maar weinig mensen zijn die zo blij zijn met een hoopje stront Haha! ... Gefeliciteerd !

Adriana

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-03 12:06

Nou ik kan het me goed voorstellen, ik ben blij dat het zo goed gaat.
Dus de merrie laat het veulen nog steeds drinken?

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-05-03 12:18

Ja, ze laat het nog steeds drinken. Kijkt niet echt op als we hem erbij zetten, maar vind het ook geen probleem dat ie drinkt en bij haar in stal is. Past wel op dat ze niet op hem staat, daar was ik bang voor namelijk (stond wel een keer op zijn pootje!!!) maar ze blijft niet echt geduldig staaan als hij drinkt (doet ze bij het andere wel). Dat is wel banketstaaf. Maar hij is nu steeds sterker, en zoekt de uier dan gewoon weer opnieuw op. Hijs alleen nog niet zo snel daarin Lachen

phoenix4ever

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-03 12:32

ja daar sta ik.
gaaf zeg dat het zo goed gaat. hij ziet er stevig uit nu.

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-05-03 12:47

Kom ik ook een keer langs bij jou Haha! ZOu nog een keertje met Maaike mee gaan, die je ongetwijfeld wel zult kennen.

Kimmes

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-03 01:10

Goed nieuws zeg! Ik hoop dat we binnenkort van kleinkol net zulke leuke foto's te zien krijgen als van grootkol Party!!